הערב ייפתחו דלתות בית האח הגדול בפעם השמינית ואחד אחרי השני ייכנסו לתוך הבית הדיירים החדשים, הפעם סלבס שכולכם מכירים. כמה שעות לפני וההכנות בבית בעיצומן, צוותי הצילום וההפקה עובדים מסביב לשעון, וגם הדיירים החדשים, שנמצאים בבידוד במלון כבר מיום שישי, לא יכולים לספור את הדקות עד שהלימוזינה תבוא לאסוף אותם. מכיוון שאנחנו יודעים שגם אתם כבר בסקרנות שיא, החלטנו לשלוח את טהוניה כדי לעקוב מקרוב אחרי ההכנות, ולהיות חלק מכל הבלאגן רגע לפני שהכל מתחיל.

עוד באח הגדול VIP:

18:30 - האם תהיה משימה סודית גם בעונה ה-VIP?

אז טהוניה עוד לא הצליחה להיכנס לבית ולראות איך הוא נראה אבל היא כן הצליחה להיכנס לאיזור לא פחות חשוב – איזור המשימות. ממנו יוצאות כל המשימות שהולכות להיות מאוד קשות ומסובכות, ולכן אנשי ההפקה התחילו לעבוד עליהם כבר מעכשיו. פגשנו את גבי ביבליוביץ', כדי לשמוע קצת מה הולך להיות לנו בעונה הזאת.

איזה משימות הולכות להיות העונה?
"
אני לא יכול לספר אבל אני רק אגיד שדיירי ה-VIP הולכים להיות מאוד מופתעים וגם הצופים. הכנו כמה דברים ספציפיים אליהם, בואי נגיד שהיחס לא בהכרח יהיה של סלבס".

בכל עונה יש בהתחלה משימה סודית, מה הפעם?

"אני לא עונה על זה, אם אני אגלה זה כבר לא יהיה סודי"

איך מתכוננים לכל הדבר הזה?

"ברגע שהם נכנסים לבית אנחנו מתחילים לראות את היחסים ביניהם ואת הדינמיקה בבית ואז הכל משתנה ואנחנו נותנים למשימות טוויסטים ומשנים אותם תוך כדי, ולמרות שהכל כתוב מראש אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק. ברגע שהם נכנסים הכל משתנה". 

15:00 - האם הדיירים יישנו בחדרים נפרדים העונה?

עוד אדם שבלעדיו כל הדבר הזה שנקרא "האח הגדול" לא היה קורה הוא יענקל'ה אמזלג, מפיק בנייה ומבצעים, או בעצם מי שדואג שהכל יהיה מתוקתק ומוכן בזמן לכניסת הדיירים הערב. טהוניה פגשה אותו בשלב הזה של היום שהוא עדיין רגוע ושאלה אותו כמה שאלות על הבית המחודש.

אז איך נראה הבית מקרוב?
"את תצטרכי להמתין בסבלנות מספר שעות ולראות מה הכנו למתמודדי ה- VIP עם הדרישות וההיערכות הנכונה לדיירים הספציפיים. כל אחד יקבל יחס אישי ועם זאת, זה עדיין בית האח הגדול".

אני יכולה לבוא עכשיו בטענות ולהגיד שאין שוויון כי לא היה לי חדר לבד
"אז מה את רוצה, לצאת להפגין?"

נראה לי שכן, אנחנו כבר לגמרי במוד. איך זה שעוד כמה שעות הכל מתחיל ועוד אין שטיח אדום?
"אנחנו לא רוצים שיתלכלך".

אז אולי לא הצלחנו להוציא מידע חדש על הבית, אבל אנחנו מקווים שעד הפתיחה הכל יהיה מוכן לקראת הדיירים החדשים. מה שבטוח, הוא שטהוניה לא הצליחה להתאפק וכבר נכנסה לראות מה קורה שם בפנים: "אני לא אוהבת שאומרים לי מה לעשות, אצלי אין דבר כזה שאסור".

11:00 - האח הגדול, יורם זק, במילים אחרונות לפני פתיחת העונה

אז השעות עוברות וכניסת הדיירים מתקרבת. הייתם מצפים שדווקא האח הגדול בכבודו יהיה עכשיו לחוץ מתמיד אבל מסתבר שיורם זק דווקא רגוע: "אני פחות לחוץ בהשוואה לעונות הראשונות שעשינו את זה", הוא אומר, "המכונה יותר משומנת, אנחנו לומדים מטעויות ואנחנו מערכת שיודעת לעשות את הדבר הזה טוב".

יש משהו שונה בלהיות אח גדול לדיירים אנונימיים לעומת אח גדול לדיירי VIP, השיח שונה?
"כן. זה אנשים שיש להם באיזשהו מקום מה להפסיד, מדובר באנשים עם קריירות ואנחנו לא רוצים לפגוע לאף אחד בקריירה, להיפך".

יהיה פה מישהו שיוביל איזשהו משהו, מישהו עם אג'נדה?
"חשוב לנו מאוד שמעבר ללעשות תכנית בידור ואת מה שאנחנו עושים, שיהיה גם ערך מוסף. אנחנו רוצים שאנשים קצת יפתחו את הראש ויחשבו על דברים אחרת – בטח על דברים שמנהלים אותנו בחיי היום יום. זה חשוב".

07:00 - "הליהוק השנה היה לא פשוט ומאוד מאתגר"

הבן אדם הראשון שטהוניה תפסה בתוך כל ההכנות, אסף גרינבוים, הוא אולי הבן אדם הכי חשוב כי הוא זה שליהק את כל ה-VIP שייכנסו לבית.

מה ההבדל בין ליהוק רגיל לליהוק של VIP?
"ליהוק של VIP הוא יותר קשה, צריך לשכנע וזה לא פשוט. זה גם יותר מאתגר כי אנחנו תעשייה קטנה וצריך להביא את הטובים ביותר ואת המעניינים ביותר. וכשיגיע הרגע בו ייחשפו האנשים תראו שהבאנו אנשים מאוד מגוונים".

טהוניה רובל (צילום: ברק פכטר)
האם החתונה נדחתה כי טהוניה נכנסת שוב לאח הגדול?|צילום: ברק פכטר

נו יאללה, זה כבר עוד כמה שעות קורה, אתה לא יכול לתת לנו רמז קטן?
"אני אתן רמז קטן שדווקא קשור אליך, טהוניה. יש שמועות שדחית את החתונה – מעניין למה, האם יכול להיות שאת ובן זוגך נכנסים לבית האח הגדול?".

_OBJפייר? אנחנו לא יודעים בוודאות אם טהוניה נכנסת או לא, הפעם על תקן VIP, אבל אנחנו כן יודעים שממש בקרוב היא תשלח לנו עדכון נוסף ממה שקורה עכשיו בנווה אילן.

האח הגדול VIP - אירוע הפתיחה, הערב ב-21:00