"גם אם אתם חושבים שאתם יודעים מי יהיה בבית אתם לא יודעים", אמר ארז טל לתכנית "הבוקר של קשת" בבוקר יום ההשקה של עונת האח הגדול VIP. "אני יכול להגיד שהאנשים שיגיעו הם VIP ברמות כאלה ואחרות, אבל בעיקר מה שעניין אותנו זה שהפסיפס האנושי יהיה מעניין. אל תצפו לשלמה ארצי כי הוא לא יגיע כנראה - גם בר בסוף כנראה לא תגיע - אבל יגיעו אנשים שהחיבור ביניהם יהיה מאד מעניין ואת כולם אתם מכירים".

מה בעצם כל כך מיוחד בעונת VIP? 
"VIP הם אנשים עם ריכוז אגו נאה ומודעות יחסית גבוהה לציבור הרחב. היתה לנו כבר עונת VIP אחת, העונה השניה של האח הגדול, ומה שהיה מדהים שם זה שאם לעונה רגילה לוקח שבוע-שבועיים להתניע, כי כולם בהתחלה נורא נחמדים עד שיוצאת מכל אחד הג'ורה הפרטית שלו, בעונת ה-VIP זה לקח 12 שעות. כי זה כל מיני אנשים שיש להם הפרעה, בגלל זה הם עובדים איפה שהם עובדים, והחיבור הזה, כשכל אחד רוצה נורא להדגיש את העניינים שלו, יוצר איזשהו משהו מעניין. בגלל זה העונה יותר קצרה, כי בסופו של דבר זה מתניע מהר, ומגיע מהר מאד לשיא. אז בואו נראה אם זה יקרה גם הפעם, יש לי תחושה לפחות לפי עונת ה-VIP שהיתה כבר שזה מה שיהיה".

ולשאלת השאלות: מה קורה כשהמסכות נופלות?
"תראו, זה מעניין כי בעונה רגילה נכנסים אנשים ויש איזה סטריאוטיפ, אתה אומר 'אם הוא מבוגר אז הוא כזה, אם הוא עיוור אז הוא כזה' ואז אחרי שבועיים אנחנו מגלים שבעצם זה הפוך ממה שחשבנו. בעונת VIP לכאורה אנחנו מכירים את האנשים האלה, ואנחנו אומרים, 'אה, ההוא נכנס, בטח יהיו קטעים' - ואז מסתבר שהוא משעמם, ולהפך. פה המסכות באמת יפלו, כי האנשים נכנסים ה-VIP שאנחנו 'מכירים' ובסוף מסתבר שהם אנשים אחרים לגמרי". 

> לקבלת ניוזלטר שבועי מבית "האח הגדול" לחצו כאן

עוד באח הגדול:

טיפ אחד לדיירים החדשים?
"הטיפ הכי טוב זה שתנסו להיות אתם עצמכם, אני יודע שזה נשמע קלישאה, אבל כשמנסים להיות מגניבים נורא או מצחיקים נורא או מרגשים נורא, הזיוף יוצא תוך שניה. עזבו, תהיו מי שאתם, זה גם נכון דרך אגב לגבי החיים, גם עכשיו באולפן. גם אתם הצופים. אני מרגיש כמו גורו, עזבו".

בעולם אחר, היית משתתף בעצמך באח הגדול?
"אתם שואלים את זה כל עונה, אתם שמים לב? אבל אני אמשיך לענות לכם כל עונה. הייתי משעמם שם את עצמי. יש לי בעיה עם אנשים אחרים. הייתי נכנס לשם והייתי מדיח את עצמי תוך 12 שעות".

האח הגדול VIP - הערב ב-21:00