לא מעט ציפיות היו לפני תחילת עונת ה-VIP של "האח הגדול" לפני שלושה וחצי שבועות: מי יהיו הסלבס שיכנסו לבית? כמה מהם אנחנו באמת מכירים? וחשוב מכל, האם אנחנו צפויים לקבל רומן סלבס לוהט במיוחד? את התשובה לשאלה האחרונה סיפקו לנו נטלי עטיה ואיציק זוהר שלא חיכו יותר מדי כשהחליטו לאחד כוחות.

הערב, אחרי 24 ימים של אהבה, חיבוקים, נשיקות וגם לא מעט ריבים, הזוגיות של השניים הגיעה לסיומה כשנטלי הפכה להיות המודחת שלישית לעונה (או רביעית, אם סופרים גם את ישראל גודוביץ), והשאירה את זוהר בתוך בית "האח הגדול". לאן צפוי להתפתח הרומן המסובך? והאם היא תחכה לו מחוץ לבית? נראה שרק ימים יגידו, כשחסרים שבועיים בדיוק עד לסוף העונה, אז נגלה האם איציק יזכה להיות חלק מאירוע הגמר. בינתיים, הוא נשאר חלק משמונת הדיירים שעוד נותרו בבית, אבל עם לב חצי שבור.

איציק נטלי ורתם בתחילת המשימה (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
"לא חוששת להשאיר אותם יחד"|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת
מיד עם יציאתה, התיישבה נטלי מול ארז ואסי בדמעות וניסתה לעכל את החוויה: "רציתי ללכת לראות את המשפחה אבל לא רציתי לעזוב את איציק. רציתי להישאר ולהתמודד עם כל מה שעבר עלינו. אנחנו באמת מאוהבים, אמנם זה רק שלושה שבועות אבל בתוך הבית זה משהו אחר. בעולם האמיתי נצטרך להתמודד עם זה, לקחת את זה מרגע לרגע, כי כל מחשבה על העתיד מביאה חרדות. היינו יחד בגיל 21, פעם אהבנו וגם עכשיו. לא מלחיץ אותי שהוא נשאר עם רתם בבית. הבית הזה הוא מערבולת רגשית, וחשוב לי להגיד שאם האהבה לא מספיקה לאנשים אז שכולם ילכו לעזאזל. לגבי מי ינצח, אין לי מושג, השארתי שם ילד אהוב, סתיו, וגם איש חזק, את אהובי איציק ". 

הפניה לשידור החי

האח הגדול VIP, ראשון ושלישי ב-21:00