יומיים לפני הגמר וחמישה ימים לאחר שהודחה מבית האח הגדול VIP, רתם איזק עדיין נראית בהלם. "לוקח קצת זמן להתאושש מהדבר הזה", היא מספרת בתכנית "הבוקר של קשת", "היציאה לחיים, כל הדברים הקטנים, לשמוע מוזיקה". היא מתוודה, ומגלה שלא היתה יכולה להתכונן לחוויה מראש: "אמרתי, 'אני אהיה ככה, אני אגיד ככה', ואמרו לי תשכחי מזה. את נכנסת ואי אפשר לעשות לזה הכנה מוקדמת. ובאמת זה מה שהיה. בן האדם הוא יצור מביך בסך הכל, יש המון רגעים שאתה לא רוצה שיראו, ושם רואים הכל. מה שכן, היום כשאני צופה בקטעים אני מרגישה מאד שלמה. אני מרגישה שהייתי אני".

פידחת את המשפחה?

"אחרי שראיתי כמה קטעים אמרתי, 'איזה מדהימים ההורים שלי שהם נשארו בארץ'. אבל ברגע שירדתי מהראיון עם אסי וארז המשפחה חיבקה אותי והדבר הראשון שאמרו לי היה, 'את מלכה ואת בנאדם עם ערכים ויצאת בזמן'". 

אמרת שאת נכנסת לשם כדי להעביר מסר של נשיות אחרת. איך זה מסתדר עם החופשיות שבה את מדברת וכותבת על מין?

"מוטי אמר לי באחת השיחות 'את מתענגת על גסויות', אז אמרתי שכשגבר מתענג על גסויות הוא גיבור תרבות. אני נכנסתי כאישה שכותבת ומדברת על דברים שהם פחות מקובלים".

עוד באח הגדול VIP:
>>קוראים לזה טרפת: דיירי הבית עושים וויטני יוסטון
>>מי האלפא-קוף של הבית? איציק ונירו לא מפסיקים לריב
>>האח הגדול בהלם: חזי דין וקסם האינסטגרם

איך בית האח מרגיש מבפנים לעומת מה שנראה מבחוץ?

"זה הרבה פחות נעים בפנים - את חיה עם אנשים, נכנסת לחדר ופתאום יש שקט. את מסובבת את הגב ואת מרגישה את הבערה של הרכילות. אז כן, רב הזמן היינו בחוץ, הייתי עם איציק, כי עם הרבה אנשים לדבר כבר לא נשאר לי. זה היה איציק ושיר, ואיציק הוא גם בן אדם סופר אינטליגנט. יכולנו גם ממש לשוחח, והרבה פעמים הייתי אומרת לו, 'זה מאוד קשה, בחוץ אני לא נמצאת בסיטואציה שאני מודעת לזה שכל הזמן מרכלים עליי'. והוא כל הזמן אמר לי 'יאללה'".

עם מי תישארי בקשר?

"קטיה, שכבר יצא לנו להיפגש, שיר ואיציק".

מי את רוצה שינצח?

"שיר".

אמרת שזו עונה של נשים אבל עד עכשיו רק נשים הודחו. איך את מסבירה את זה?

"אין לי הסבר, אולי העם קצת חוטא במיזוגניה".

האח הגדול VIP - הערב, 21:00, הגמר הגדול: שלישי, 21:00