מכורים לערוץ 26? מכירים בעל פה את כל הבדיחות של אסי וארז? חושבים שכבר הספקתם להכיר את הדיירים מקרוב ולגלות את כל הפרטים הכי קטנים ומצחיקים? יש לנו הרגשה שאתם הולכים למצוא פה כמה דברים שהולכים להפתיע אפילו אתכם. מתחילים

מושיק בחצר (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
עדיף שלא תפנו אליו לפני הנס של הבוקר|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת

מי קמה כל בוקר ב-04:00 ומי לוקח את הזמן ומתעורר ב-10:00?

אחד הדברים שהכי מעידים על האופי של כל אחד מאיתנו, הוא מתי אנחנו קמים בבוקר, אז תופתעו לגלות שמי שמשכימה קום ומתעוררת כבר ב-04:00 לפנות בוקר (שבשבילנו אגב, זה עוד לגמרי לילה) היא לא אחרת מאשר אריאנה מלמד. מי שעוקף אותה בסיבוב ומתעורר בסטייל בשעה 10:00 הוא מושיק עפיה, שלא זז לשום מקום בלי הנס של הבוקר. מצטערים אריאנה, הפעם אנחנו עם מושיק. 

הקווים האדומים של הדיירים, משתיית אלכוהול ועד סקס

אז כמו שכבר הבנתם מהכותרת, מי שהכריז בגאווה שהקו האדום שלו בבית הוא סקס, הוא כמובן ישראל גודוביץ. בגדול, אין לנו יותר מה להוסיף על זה, אבל היי, עכשיו יש לנו הזדמנות לספר לכם משהו שלא ידעתם על קטיה גאלי. הדוגמנית הבינלאומית, שסוחבת עמה עבר לא פשוט, הציבה לעצמה קו אדום נוקשה במיוחד - שתיית אלכוהול, אפילו לא בירה. כל הכבוד לקטיה על הנחישות, בינתיים את לגמרי עומדת ביעדים שהצבת לעצמך בבית.

סתיו בחצר (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
תרצו להגדיל בשקל תשעים?|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת
גם VIP צריכים להתחיל בקטן

אתם אולי מכירים אותם כאנשים חשובים מאוד, אבל גם הם התחילו בעבודות קצת פחות זוהרות ממה שהם מחזיקים היום. תופתעו לגלות שהעבודה הראשונה של נירו היתה שליח פרחים, מושיק עפיה בכלל התחיל בתור צלם, איציק זוהר היה מלצר אי שם בעברו ותחזיקו חזק - סתיו הדוגמן עבד במקדונלד'ס. מי שכן קפצה למים העמוקים כבר בפעם הראשונה שיצאה לעבוד היא שיר אלמליח, שהצטלמה למגזין Go Style.

מי הייתה רוצה להוריד כמה קילוגרמים ומי לא היה משנה בעצמו כלום, אבל ממש כלום?

בין אם אתה VIP ובין אם אתה קצת פחות מוכר בציבור, לכולנו יש דברים שהיינו רוצים לשנות בעצמנו. אריאנה למשל, הייתה שמחה להוריד כמה קילוגרמים בעוד שמוטי גלעדי היה רוצה דווקא להחזיר כמה מהקילוגרמים שהשיל לאורך השנים. בניגוד לשני אלה, איציק בחר דווקא במשהו פנימי - להוריד מעט מהאגו שיש לו. אחרי כל השינויים הופתענו לשמוע שיש גם מי שלגמרי שלם עם עצמו ולא היה משנה כלום. הדייר הנינוח הוא נירו לוי שהיה רוצה להישאר בדיוק אותו הדבר גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית, סחתיין גיסנו. 

נטלי בבריכה  (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
נמצאת בבריכה בנווה אילן אבל חולמת על החוף בקוסטה ריקה|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת
השאיפות של הדיירים - מטיול גלישה בקוסטה ריקה ועד כתיבת סדרת טלוויזיה?

אתם עשויים לחשוב שההצלחה המסחררת של רמזור גרמה לנירו לוי לרצות לכתוב סדרה בעצמו ושגילו הצעיר של סתיו סטרשקו (22) מרמז על כך שהוא הדייר שרוצה לטוס לטיול גלישה בקוסטה ריקה. אבל בעונת ה-VIP אין חוקים, וההפתעות לא מפסיקות להגיע כי מי שחולמת על כתיבת סדרת טלוויזיה היא בכלל רתם איזק, והדיירת הגולשת שחולמת על מרכז אמריקה היא לא אחרת מאשר נטלי עטיה. תודו שהופתעתם.

רוצים לגלות עוד פרטים מפתיעים על המתמודדים? לחצו כאן

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00