לא מעט גבות הורמו ביום ראשון שעבר כשאריאנה מלמד, מבקרת הטלוויזיה, נכנסה לבית האח הגדול כמתמודדת מן השורה והכריזה ש"היא רוצה לבדוק איך המכונה עובדת מבפנים". למרות הביקורות שהטיחה בעונות הקודמות של התכנית במסגרת עבודתה, וגם אלו כלפי אסי עזר, החליטה מלמד שהדרך הטובה ביותר לבקר את המכונה היא להיות חלק ממנה.

עשרה ימים בדיוק אחרי שנכנסה לבית יחד עם הקלנוע שהפך להיות סימן ההיכר העיקרי שלה, אתם החלטתם שאריאנה היא המודחת הראשונה לעונת ה-VIP. מיד עם קבלת הבשורה על הדחתה הגיבה מלמד בצרחת שמחה, ואחד אחרי השנייה הגיעו אליה הדיירים כדי להיפרד ממנה. רגע אחרי שיצאה מהבית, ואחרי שצפתה בקליפ הסיכום השהות שלה, נשארה אריאנה בחדר האח שם הצטרף אליה אסי לראיון ראשון. 

מודח (צילום: מתוך
תגובתה הספונטנית של אריאנה ברגע שהתבשרה על הדחתה|צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת
"היה מצוין, נהניתי מאוד", אמרה לאסי מיד עם סיום הקליפ. "אני מודה לכולם על ההזדמנות שהייתה לי, אני שמחה שהודחתי, וכולם היו נפלאים. לגבי איך המכונה נראית מבפנים, את כל זה אספר בספר שאכתוב על אותה מכונה. אני חושבת שייצגתי את הנכים כראוי, למרות שאני 'נכה טרייה'. החוויה שלי היא לא חוויה של טלוויזיה, זו חוויה של חיים. אין לי מושג איך נראיתי דרך המסך, היה אינטנסיבי מאוד, אבל אני אסתכל על מה היה כשאגיע הביתה ואז אוכל לדעת הכל", אמרה רגע לפני שארז נפרד ממנה בפעם האחרונה.  

 האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00

הפניה לשידור החי