כששאלו את אריאנה מלמד בבית האח הגדול על הקלנועית שמסייעת לה בהתניידות, היא סיפרה שמי שהמליץ לה עליה הוא חבר הכנסת אילן גילאון ממרצ. גילאון הגיע לתכנית "מה אתם אומרים" וסיפר שהם מכירים עוד הרבה לפני ימי הקלנועית: "אני מכיר אותה מאז שהיא היתה בערך בת 8", הוא סיפר והפתיע את כל הנוכחים באולפן, "היא היתה ילדה מאוד מיוחדת, גאונית כזאת, שהוקפצה איזה שלוש כיתות. ילדת כאפות, בקיצור. ילדה מאוד מעצבנת, שזוכה בכל החידונים". 

יש שיגידו שלא הרבה השתנה מאז ועד היום, ומה שבטוח הוא שלא כולם מבינים מה הסיפור מאחורי הבוטות העזה שיכולה ברגע להתחלף בדמעות. לגילאון דווקא יש הסבר: "ככל שהפה שלה מלוכלך ככה הלב שלה טוב", הוא אומר, "זו הדיאלקטיקה. כנראה שזה גם אחד ממנגנוני ההגנה שלה". יש לו גם טיפ בתור מישהו שיצא לו לעצבן את אריאנה פעם או פעמיים: "היא לא סובלת שום טיפשות", הוא אומר וצוחק, "אתה כל הזמן מרגיש איתה שאתה צריך להיות דרוך ולא לעשות טעויות". 

עוד באח הגדול VIP:
>>הפרטים המפתיעים שלא ידעתם על הדיירים

>>שיר אלמליח בשיחה מרגשת עם נטלי עטיה
>>אמו של סתיו: "הייתי צריכה להפוך את עצמי כדי לקבל אותו"

גילאון מספר שגם בכנסת, שם הוא משמש כראש ועדת הנגישות, אנשים לוקחים לפעמים את הקלנועית שלו לסיבוב, ממש כמו בבית האח. לדעתו אין עם זה שום בעיה ולהפך: "זה מושלם", הוא אומר, "זה בדיוק הרעיון של הנגישות. אתה מנגיש סביבה לכיף. צריך לזכור שבסופו של דבר, גורם הנגישות מספר אחת זה האדם עצמו, הדעות הקדומות שלו. הטכנולוגיה מאפשרת הרבה דברים. הכל תקין בעניין הזה, ובלבד שתאפשר לכל אחד להגיע למטרה שלו בצורה מכובדת ועצמאית". 

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00