נראה שבשבוע האחרון נירו לוי הצליח לעצבן את כולם: להט"בים, נשים, וגם את דיירי בית האח הגדול. שישה מתוך עשרה דיירים העמידו את נירו להדחה: לדעת איציק הוא דו פרצופי, מוטי כינה אותו מתבדל, וגם לסתיו, למושיק ולסטלה הוא לא בא בטוב. רתם טענה שהיא בוחרת בו רק כי היא חייבת מודח שני: "הוא גם קצת כמוני, הוא לא משחק את המשחק", היא אמרה והודתה שהיתה שמה את עצמה במקומו.

נירו בחצר (צילום: מתוך
הועמד להדחה על ידי יותר מחצי מהדיירים. נירו לוי|צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת

נראה שנירו מודע לעצמו: "לא יודעים איך לאכול אותי", כך הוא אמר לאח הגדול, רגע לפני שהעמיד להדחה את הזוג של הבית, שכנראה מפריע לו בעין, נטלי ואיציק. גם קטיה העמידה את שניהם להדחה, עדיין בהלם מהתוקפנות שהרגישה מנטלי.

נטלי כנראה יותר רחומה כלפי האקס נירו ממה שהוא כלפיה, כי היא לא בחרה להעמיד אותו להדחה השבוע, אבל אולי זה רק כי היו לה שתי בקשות דחופות יותר: קטיה ורתם. נטלי היא רק אחת מתוך ארבעה דיירים שבחרו ברתם: לדברי סתיו, "היא כאילו מנסה להעמיד פנים שהיא כן עושה משהו בבית", לדעתו של מוטי, "אין בה שום התגייסות לטובת הכלל, היא בעיקר סביב עצמה", וסטלה מוסיפה: "אגואיסטית ברמות". 

קטיה ורתם בחצר (צילום: אורטל דהן, שידורי קשת)
קטיה ורתם - הבחירה של נטלי|צילום: אורטל דהן, שידורי קשת

רתם ושיר שוב העמידו את מוטי להדחה, ומושיק גילה שקצת נמאס לו מקטיה: "היא מדברת איתי מאוד קרוב", הוא התלונן באוזניי האח והוסיף וסיפר על עוד תופעה מוזרה במיוחד: "היא יכולה לשבת לידי פתאום ולתפוס כמה שערות ביד ופשוט למרוט לי את השיער". קטיה הועמדה להדחה גם על ידי שיר, וגם על ידי איציק: "התרחקתי ממנה הכי הרבה מכל שאר הדיירים, וזה מאוד מאוד כואב לי", הוא הודה. 

אמנם זה מה שהדיירים בחרו, אך במשימת ההצלה הראשונה לעונה, מי שזכה להינצל מהדחה ברגע האחרון הוא איציק, שבחר להעמיד את סתיו במקומו. 

>> רוצים להציל את הדייר שלכם? כל הפרטים

האח הגדול VIP - ההדחה השנייה של העונה - שלישי, 21:00