קשה להוריד מסתיו סטרשקו את העיניים - ולא רק כי הוא יפה בצורה בלתי רגילה. סתיו מנפץ סטיגמות מגדריות ברמות שלא נראו מעולם קודם בפריים-טיים בישראל. מי שנראה במבט ראשון כמו אישה יפהפייה, הוא בעצם בחור צעיר ומתוק, שלא מבין למה צריך הגדרות לכל דבר. איך שלא תבחרו להתייחס אליו, הוא נשא את היופי המיוחד שלו בגאווה עוד לפני שהתחילה קריירת הדוגמנות שלו המשגשגת שלו, ועכשיו אפשר לראות אותו גם בבית האח הגדול כמשתתף בעונת ה-VIP. הזמנו לתכנית "מה אתם אומרים" את אמו של הבחור המופלא, כדי לשאול אותה כמה שאלות שכולנו הסתקרנו לשמוע מאז שראינו אותו לראשונה. "קשה לי לדבר מההתרגשות", כך פתחה אנג'לינה סטרשקו את הראיון, אבל במהרה היא התעשתה והתחילה לספר. 

איך היה לסתיו לגדול עם המראה המיוחד והמורכב הזה?

"כשהוא היה קטן הוא היה ילד רגיל. האמת, מגיל קטן חשבו שהוא בת. הוא אהב לצייר, לרקוד, מאוד אהב לראות איך אני מתאפרת ומתלבשת, וכנראה מגיל קטן הוא כבר ידע מה הוא רצה. זה כישרון".

אבל החברה לא תמיד מקבלת בקלות אנשים עם מראה מורכב, עם תפיסות אחרות. עשו לו חיים קשים?

"היה קצת קשה. במיוחד לי היה מאוד קשה עם זה. כי אני הייתי צריכה לעבור איזשהו שלב, להפוך את עצמי, כדי לקבל אותו כמו שהוא. אחרת הייתי מאבדת אותו פשוט".

היה שלב שהיית צריכה לבחור אם את מקבלת את זה או לא?

"היה לי קשה עם זה אבל הוא עזר לי. כל הכבוד לו. הוא פשוט בנאדם טוב. הוא דיבר איתי בעדינות והכין אותי קצת. אז זה עבר לא כל כך קשה, בעזרתו".

סתיו מתכונן לשידור (צילום: אורטל דהן, שידורי קשת)
"כילד, סתיו מאוד אהב לראות איך אני מתאפרת" - אנג'לינה סטרשקו|צילום: אורטל דהן, שידורי קשת
ומסביב? התנכלו לו? הוא היה צריך להילחם על מקומו?

"לפעמים. אבל יש לו ביטחון עצמי, הוא חזק".

לפי הפרסומים הוא הותקף כמה ימים לפני הכניסה לבית.

"נכון, ואני לצערי הרב לא הייתי בארץ, הייתי בחוץ לארץ, לא הייתי לידו. בסדר, גם זה קטן עלינו, זה יעבור, נתגבר על זה. ואני רואה שהפנים שלו עכשיו בסדר, הוציאו לו תפרים".

סתיו הפך תוך יממה לאחת הדמויות המדוברות בישראל. היית מוכנה לזה? לתגובות?

"מה זה הייתי מוכנה לזה, הוא בוחר לעצמו את הדרך. הוא יודע מה הוא רוצה, וקודם כל מסתכלים על הפנימי, לא רואים אותו ככה שהוא עם שיער ארוך כמו אישה. קודם כל מה שיש בפנים לבן אדם. יש לו לב טוב, הוא בנאדם מאד טוב, הוא אוהב לעזור לאנשים".

לשמוע אותך כאן, מדברת על ההתחלה ועל איך זה לקבל ילד שיש בו דברים שונים, מספרת שבהתחלה לקח לך זמן, ולראות אתכם היום, אולי זה יהווה דוגמא לכל מיני ילדים שעוברים את הדברים האלה, וגם לאימהות שלהם. כל הכבוד לך.

"אני גאה בו. באמת שאני גאה בו. אוהבת אותך, נשמה שלי".

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00