העיצוב המרשים של בית האח הגדול הוא תמיד משהו לדבר עליו. הפעם, לא הצלחנו להתאפק והשגנו כמה תמונות קלוז-אפ מהבית המפורסם במדינה, רגע לפני שהדלתות נפתחות. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל כדי לקבל מושג מה מסתתר מאחורי התמונות היינו חייבים עזרה מקצועית. בדיוק בשביל זה פנינו לרועי גולן, מעצב פנים והבעלים של גלריית הרהיטים HOMMAGE בשוק הפשפשים ביפו, כדי שיעזור לנו קצת עם הניחושים. הנה מה שהוא חשב על התמונות המבלבלות

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
פוף ענק או כיסוי של כורסא?|צילום: אורטל דהן

 "זה נראה לי כמו בד קטיפה, אני חושב שזה חלק מכיסוי של כורסא או כסא מעוצב. האמת, יש מצב שזה בכלל פוף ענק שתפור מכמה פופים שונים, אני ממש מצליח לדמיין את זה".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
מה שבטוח, מדובר במשהו חיצוני לבית|צילום: אורטל דהן
"זה נראה כמו חיפוי של קיר או אולי תריסים שמשלבים כמה צבעים שונים. אני חושב שמדובר במבנה חיצוני ולא בתוך הבית עצמו, למרות שהחבר'ה שמעצבים את בית האח מפתיעים אותי כל עונה מחדש".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
צבעים נעימים ומזמינים, כנראה בסלון המרכזי|צילום: אורטל דהן
"אני חושב שמדובר במשענת בד או בקצה של ספה או כורסא. האמת, יכול להיות שזה בכלל הדום, ומה שרואים ברקע נראה כמו שטיח. לדעתי מדובר פה בפינת ישיבה כלשהי או אולי אפילו בסלון המרכזי של הבית. בכל מקרה הם עשו פה עבודה יפה, הצבעים מאוד נעימים ומזמינים".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
שולחן צד או צלחות צבעוניות?|צילום: אורטל דהן
"אני חושב שזה משטח כלשהו. לפי הטקסטורה של זה אני חושב שמדובר במשטח של שולחן צד, מעין שולחן קפה כזה. מצד שני הקלוז-אפ מטעה, אולי זה אפילו משהו יותר קטן כמו תחתיות לכוסות או צלחות לקינוחים".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
נראה לי שהקלואוז-אפ הזה הצליח לעבוד עליי|צילום: אורטל דהן
"זה נראה לי כמו שטיח קיר או שטיח רצפה, הטקסטורה של זה קצת מבלבלת כי נורא קשה להבין אם זה משהו מודפס או שזה ממש עשוי מבד. ההימור שלי הוא על שטיח אבל יכול להיות גם שזה טפט והתקריב הזה הצליח לעבוד עליי".

עוד באח הגדול VIP:

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
זה תפור בסגנון של 'פאטצ'ים'|צילום: אורטל דהן

"אין ספק שמדובר פה בעור פרה שתפור בצורה של 'פאטצ'ים'. לדעתי מדובר או בכרית נוי או בשזלונג. יכול להיות שזה גם ספסל מרופד שנמצא בחדר השינה, סטייל חמורי הקפיצה של פעם".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
את החומר הוא זיהה, אבל מה הרהיט?|צילום: אורטל דהן

"לגבי החומר - אני די בטוח שמדובר בראטן פלסטיק. הניחוש שלי הוא שמדובר בסוג של רהיט גן, כנראה ספת גינה או מושב של כורסת יחיד. אם זה לא ראטן והצלחתם לעבוד עליי, אולי זה ערסל".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
האם כך יראה הנסט? האם בכלל יקראו לזה נסט?|צילום: אורטל דהן

"טוב, אין ספק שזה משהו מהחצר של הבית. להגיד שזו הירידה לבריכה זה ללכת על הצפוי, והמעצבים של בית האח לא ממש אוהבים לעשות דברים צפויים. אני מנחש שזאת כורסא או כסא גינה. בעצם, יכול להיות שזה החיפוי החיצוני של מה שהיה בעונה שעברה ה'נסט'. כן, זה בטוח זה".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
אולי זו הכורסא שתהיה בחדר האח הגדול?|צילום: אורטל דהן

"קודם כל, אהבתי את המשחק של הצבעים, זה שילוב מאוד טוב ונכון. אני חושב שמדובר בחיפוי קיר צבעוני בתוך חלל הבית, ואם אני מרשה לעצמי להתפרע - אולי מדובר אפילו בכורסא המפורסמת שנמצאת בחדר האח הגדול. במחשבה שניה, זה גם נראה כמו אריחים אז אולי מדובר בריצוף של חדר הרחצה".

זום אין על בית האח (צילום: אורטל דהן)
אני אוהב את השילוב של העץ|צילום: אורטל דהן

"לדעתי מדובר במתקן כלשהו שעשוי מכיפופים של עץ אלון. אני שמח לראות פה משהו מעץ, כי אני אוהב את השילוב בין החמימות של העץ לבין החומרים היותר מודרנים שראינו קודם. הניחוש הראשון שלי הוא מתקן לעיתונים אבל אם אני חושב על זה לעומק, אין להם כל כך עיתונים בבית אז אני משנה כיוון לסטנד לאחסון כלים במטבח".

מתים לדעת אם צדקתם? תוכלו לגלות עם פתיחת הדלתות באירוע החגיגי

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00

>> עקבו אחרי האח הגדול גם בפייסבוק