אחד האתגרים הגדולים בכניסה לבית האח הגדול הוא ההתנתקות מהאנשים שהכי יקרים לך. עבור בעלה של הדוגמנית שיר אלמליח, שחקן הכדורגל אלרואי כהן, זו חוויה חדשה לגמרי. " מיום שישי אפילו לא יכולתי לראות אותה", הוא סיפר בתכנית "הבוקר של קשת", "גם לא להתכתב. אין דבר כזה בחיים, בכל השמונה וחצי שנים שאנחנו יחד, שלא התכתבנו שעתיים". אבל הוא מצדד לגמרי בבחירה שלה להיכנס לבית: "זה כסף טוב, בואו לא נתייפייף. חוץ מזה, לשיר ולשי הסוכן שלה חשוב שילמדו להכיר אותה מעבר לתמונות, שידעו מי זאת, מה האישיות שלה, כי יש לה אישיות מדהימה, ויש אנשים שקצת שופטים ומחליטים איך היא ואיזה אופי יש לה בגלל התמונות", מסביר אלרואי.

שיר אלמליח (צילום: רונן פדידה)
"אני מאד מפרגן לה" - אלרואי על אשתו שיר|צילום: רונן פדידה
קרה לא פעם שחברים מהקבוצה אמרו לאלרואי שהם לא היו נותנים לאישה שלהם להתלבש ולהצטלם כמו שיר, אבל הוא חושב אחרת: "אין לי את כיוון המחשבה הזה של אנשים", הוא מסביר, "אני לא מתייחס וכבר הפסיקו לדבר איתי על זה". יש לו גם מה להגיד על השיפוטיות כלפי שיר בגלל התמונות החשופות שלה: "אני חושב שזה מה שהתקשורת אוהבת להראות", הוא אומר, "העברנו הרבה מאד אייטמים שהיא יותר לבושה בהם, וזה פחות התקבל. אי אפשר להגיד עליה שהיא מתפשטת, כי כשמעבירים אייטמים שהיא לבושה, את זה פחות רוצים לראות".

חוץ מזה, אלרואי המתגעגע שולל מראש אופציה ששיר תנהל רומן בבית האח: "יש לה עקרונות מאד חזקים לגבי זה. מישהו יגיד לה יחסים פתוחים – אין דברים כאלה. בקטע הזה היא שמרנית". שמרנית? האמנם? "לא מהבחינה של חשיפה. בקטע של המקצוע היא יודעת מה היא שווה, היא יודעת שהיא יכולה. אני מאד מפרגן לה". 

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00