הם סגורים כבר שבועיים בבית האח הגדול, ובין שלל הדברים שהם מפספסים כתוצאה מהניתוק שלהם מהעולם החיצון - גם האירווזיון. הבוקר, החליט האח הגדול לעשות מחווה לשיר שייצג אותנו והגיע אמש למקום ה-9 והמכובד, ובאח להעיר את הדיירים לצליליו. סתיו קפץ מיד מהמיטה והתרגש לשמוע את GOLDEN BOY: "נראה לי שהאירוויזיון היום", אמר תוך כדי ריקוד, "בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הוא פשוט לא יצא לי מהראש".

"מה זה גולדן בוי?", תהתה סטלה, וסתיו אמר לה שלדעתו יש סיכוי שהכוונה היא ל-"ג'ואיש בוי" (ילד יהודי), וסטלה בתגובה אמרה שממש לא נראה לה. "זה שיר ממש כיפי" התלהב סתיו ויתר הדיירים גם התחילו להשתכנע שכנראה האירוויזיון יחול הערב: "אולי יראו לנו אותו", התרגשה נטלי אבל שאר הדיירים אמרו לה שאין מצב. "זה לא שיר שהייתי שומעת", אומרת רתם, "אבל הוא הומואי במידה ויש לנו סיכוי לזכות". סתיו מעט מתעצבן על התגובה של רתם ואומר:  "אפשר גם לפרגן ולהגיד שזה שיר כיפי, הוא לא גרוע".

יתר הדיירים ממשיכים לזמזם את השיר, ואיציק זוהר מספר להם שמי ששר את השיר הוא הזוכה בכוכב הבא, נדב גדג': "הוא כולה בן 16, מנתניה", הוא מתלהב ובהמשך מוחה: "למה לא שמו לנו את השיר עוד פעם? בדרך כלל שמים לנו שירים פעמיים". והדיירים ממשיכים לדון בכך שכנראה האירוויזיון חל היום ותוהים האם יש לנו סיכוי לזכות.

>> חושבים שגם לכם יש יכולות זהב? הירשמו עכשיו לעונה הבאה של "הכוכב הבא"

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00

הפניה לשידור החי