רגע לפני שדלתות הבית המפורסם במדינה נפתחות וכולנו נגלה מי הדיירים בעונת ה-VIP, הגיעו אסי עזר וארז טל לראיון עם ערן מיטלמן כדי לפזר קצת את ענן השמועות שאופף את הרשת. אז מתחילים בזוגיות הטלוויזיונית של ארז ואסי: "יש איזושהי רוויה בין עונה לעונה, אני אוהב את אסי אבל במינונים אחרים", מבהיר ארז. אבל לאסי כנראה קצת יותר קשה להיפרד לתקופות ארוכות: "יש לי בית קפה מתחת לבית של ארז, כשאני מגיע אני צועק לו עד שהוא יורד".

ממש בקרוב ארז כבר לא יוכל להמשיך להתחמק מאסי - כי עונת ה-VIP מתחילה. ב-10/05/2015 תצא לדרך העונה שצפויה להיות סוערת במיוחד, ומי שניסח את זה בצורה מדויקת היה ארז: "אם לבית בעונה רגילה לוקח בערך שבועיים להתניע, בעונת ה-VIP לוקח בדיוק 12 שעות. אפילו סדר הכניסה משפיע עליהם ומעורר אינטריגות". 

עוד באח הגדול VIP:

אז מי יכנס לבית המפורסם? אולי מנחם בן שסיפק לא מעט אקשן בעונה שבה השתתף? "לא חושב שיהיה מנחם בן אבל יהיה מישהו שלא הייתי רוצה להיתקע איתו באותו בית", אומר אסי ולא מוכן לחשוף שום פרט נוסף על הדיירים חוץ מהפרכת שמועה אחת חזקה במיוחד: "לא הספר של שרה נתניהו, לא המלביש של שרה, לא הנהג של שרה, אף אחד שקשור לשרה נתניהו לא נכנס לבית, אפילו לא מושיק גלאמין".

אז כבר אמרנו שצפויות סערות בעונה הקרובה, וכנראה זו הסיבה שלארז חשוב להכין את הסוכנים ואת עורכי הדין של הדיירים שעתידים להיכנס לבית: "לכל אחד מהדיירים יש סוכן או עורך דין ששומר עליו, לכולם יש מערכות משומנות מאחוריהם, אבל פה זה שידור חי, ברגע שקורה משהו הם יכולים לצרוח ולטפס על הקירות אבל זה לא יעזור להם". מחכים לראות מי הדיירים שיכנסו לבית? על מה יהיו הסערות בעונה הקרובה? 

האח הגדול VIP יום א', 10/05/2015 ב-21:00

>> עקבו אחרי האח הגדול גם בפייסבוק