ערב מרגש עבר על דיירי בית האח הגדול VIP, ערב שהתחיל כבר עם כניסת הדיירת הראשונה, שיר אלמליח. רגע אחרי שירדה מהרכב ונכנסה לבית דרך המגלשה המרשימה, התבקשה שיר להגיע ישירות לחדרו של האח הגדול, שם התבקשה לשבת, לחכות ולצפות בשאר הדיירים נכנסים בזה אחר זה, רגע אחרי שקיבלה את המשימה הראשונה שלה לעונה.

מיד עם כניסת כל הדיירים לבית, כינס האח הגדול את כולם בסלון כדי לחשוף בפניהם שדיירת נוספת עתידה להצטרף אליהם, ובפיה בשורות שישפיעו ישירות על שניים מהדיירים. מיד אחרי שפנה אליהם דרך הרמקולים ובירך אותם על כניסתם, פנה שוב האח הגדול לשיר אלמליח וביקשה ממנה לנקוב בשמות הדיירים. אחרי התלבטויות רבות בחרה שיר בישראל גודוביץ כמודח הראשון של העונה, ולמעשה הוסיפה אותו אוטומטית לרשימת ההדחה הראשונה. מיד אחרי הבחירה בגודוביץ, בחרה אלמליח בקטיה גאלי כזו שלדעתה תסיים אחרונה, ובכך עזרה להעביר את הלילה הראשון בטריילר מפנק שחונה בחצר הבית שם יהנה ממיטת כוכבים, ארוחת כוכבים, וכל זאת בזמן ששאר דיירי הבית יעבירו את הלילה בבניית מיטותיהם וככל הנראה ישנו בתוך בשקי שינה.

_OBJ

עם יציאתה לסלון הבית התנצלה שיר בפני גודוביץ  ("אם הייתי יודעת שתועמד להדחה, הייתי מעמידה את עצמי"), ופרגנה לקטיה על הבחירה בה, ומיד אחרי זה יצאו כולם לחצר הבית, שם נהנו כמיטב המסורת מפינוקים כיד המלך. איך צפוי להיראות הערב הראשון שלהם בבית? ומה מרגיש ישראל גודוביץ עם כניסתו לרשימת ההדחה? השידור החי מהבית ממשיך כל הזמן.

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00