לאחר ההדחה הדרמטית ביותר העונה ולאחר שנפרדנו ממוטי וסתיו, הגיע הזמן לאחל המון מזל טוב לחמישיית הגמר: איציק זוהר, מושיק עפיה, שיר אלמליח, נירו לוי וסטלה עמר. ביום שלישי הקרוב (16/06, 21:00) אחד מהם יוכתר כמנצח הגדול של העונה, וכמיטב המסורת יציאתו תלווה בשיר הזכייה. כן, את רגע השיא של העונה, שכל אחד ואחת מצופי התוכנית יזכרו לשנים רבות, ילווה שיר זכייה חגיגי, שיר שיעלה את מפלס הרגשות לגבהים חדשים בקרב הקהל, הדיירים, המנחים וכמובן הזוכה עצמו (או עצמה).

כולם זוכרים את טל גלבוע יוצאת מהבית לצלילי "עולם שקט" של מופע הארנבות של ד"ר קספר, את טהוניה רובל עם "Girl On Fire" של אלישיה קיז, את קותי סבג מנצח את העונה הקודמת לצלילי "Paradise" של להקת "קולדפלי", את ג'קי מנחם נוקש על שערי שמיים עם Knocking On Heaven's Door בביצוע "גאנז נ' רוזס". אלירז שדה כבש את לב כולם עם "הללויה" של לאונרד כהן. המנצח של עונת ה-VIP הראשונה דודי מליץ יצא מהבית לצלילי "Its My Life" של בון ג'ובי, וזוכת העונה הראשונה שפרה קורנפלד ניצחה עם "תראו אותי"של להקת "מופע הארנבות של ד"ר קספר".

מה יהיה שיר הזכייה של עונת ה-VIP השנייה?

אז מה יהיה שיר הזכייה של נירו או מושיק או איציק או שיר או סטלה? לפני הגמר הגדול הנה ההצעות שלנו לשירי זכייה עבור כל אחד מהם, ברגע המאושר בחייו. חשוב לציין שאלה הצעות בלבד ולא בהכרח השירים ש"האח הגדול" מתכנן עליהם להערב. אתם מוזמנים לטקבק את הההצעות שלכם.

 

 

  

>> רוצים להצביע למנצח שלכם? כל הפרטים

ובינתיים, ספרו לנו מי לדעתכם חייב להתעורר על עצמו כמה שיותר מהר כדי להבטיח לעצמו את המקום הראשון בעונה, והסבירו למה דווקא לכם מגיע לזכות במקרר מפנק של קופי שוט.

*בכפוף לתקנון


האח הגדול VIP - אירוע הגמר: שלישי, 21:00