"כולנו היינו שם בסערת רגשות מתמשכת", סיפרה הבוקר נטלי עטיה באולפן "מה אתם אומרים", לאחר שצפתה בשעשוע באחד הרגעים הקשים שלה בבית, בו פרצה בצווחות "אבל למה שמישהו יגיד את זה?", וגם זכתה לשמוע את סיוון קליין מחקה אותה. כמובן שהנושא של איציק לא איחר לעלות, וגם על כך היה לנטלי לא מעט מה לומר: "מאוד קשה לעבור את השהות בבית בלי חום אנושי, בלי מגע, בלי תמיכה. זו מציאות אבל זו אילוזיה של מציאות. זה לא באמת כמו שהדברים מתנהלים בחוץ", היא מספרת ומוסיפה, "זה לא נעים להיפרד מבן אדם ואחרי זה לראות בדיוק מה הוא עושה. יש לי נטיה להיפרד, זאת הבעיה שלי, ולכן אני באתי והעברתי את עצמי תרפיה. אין הרבה ברירות בבית האח הגדול, זר לא יבין זאת, אבל אתה חייב להתמודד".

היא נזכרת בקשר עם איציק כפי שהיה לפני שני עשורים ומסבירה שלא הרבה השתנה: "כשהיינו ילדים, אני הייתי בת 21 או 22 ואיציק היה בן 25, משהו כזה, היתה שם מערכת יחסים של שלושה שבועות, אבל היא היתה מאוד אינטנסיבית, עם הרבה אהבה, ונפרדנו בדיוק בגלל דברים זהים שקרו כאן, ואז קמתי והלכתי. אבל אהבה היתה שם, זה לא נגמר בגלל חוסר אהבה". למה דווקא איציק ולא נירו, שגם איתו יצאה בעבר? "מערכת היחסים שלי עם נירו לא היתה חזקה כמו מערכת היחסים שלי עם איציק כשהיינו בני 20", היא מודה. 

"החזרה לחיים הרגילים היא לא פשוטה", הודתה נטלי בפני גלית גוטמן בתכנית "הבוקר של קשת". "ישבתי אצל אנשים בבית במשך שלושה שבועות. תפסו אותי ביד אנשים טובים, נשים מבוגרות, ולכל אחד יש מה להגיד, וכאילו, אני חלולה לגמרי. חזרתי הביתה וקרסתי. זה היה ממש קשה". היא מספרת שלה ולאיציק יש הרבה על מה לדבר, אבל הפעם בשום אופן לא מול מצלמות: "מה שהיה בלאס ווגאס נשאר בלאס ווגאס", היא צוחקת באנחת רווחה ומצהירה, "מעכשיו החיים הם כבר פרטיים שוב". 

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00