רתם בלי ו', ככה הקפידה רתם איזק להציג את עצמה בתחילת עונת ה-VIP לפני ארבעה שבועות. עם ו' או בלי ו', זה לא באמת משנה, ואין איך להתחמק מהעובדה שלא מעט גבות הורמו כשהיא צעדה (או התגלשה) אל תוך בית האח והתייצבה לצד שורת דיירי ה-VIP בתור הדיירת הכי אנונימית בעונת הסלבס.

למרות חוסר ההיכרות של מרבית צופי התכנית עם איזק, גילינו תוך זמן קצר שמדובר בדיירת צבעונית, חיובית וחייכנית, ושבוע אחרי שבוע, הדחה אחרי הדחה, היא הצליחה לשרוד ולגבור על דיירים שכולם היו משוכנעים שייצאו אחריה. אחרי "משולש רומנטי" עם איציק ונטלי, חברות אמיצה עם שיר וסתיו, ולא מעט מתח עם סטלה ומוטי, נפרדה הערב איזק מבית האח הגדול בגאווה רבה אחרי שאתם קבעתם שהיא המודחת הרביעית לעונה (או חמישית אם אתם לוקחים בחשבון גם את ישראל גודוביץ).

רתם בחצר (צילום: מתוך
שבוע לפני הגמר, אתם קבעתם שהגיעה זמנה לחזור הביתה|צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת
"הרגשתי את זה מגיע והייתי מאוד שלמה עם זה. אני בשוק מוחלט, אבל זה כיף", אמרה לאסי וארז בראיון הראשון שלה מיד עם יציאתה מהבית. "כשנעולים בבית כל כך הרבה זמן, הייתי במצב שיכלתי לפלרטט עם שולחן", אמרה כשנשאלה על הפלרטוטים עם איציק, והמשיכה לנושא אחר: "לגבי סטלה, אני מנסה לחשוב על זה עד עכשיו ורק אחרי שאצפה בתכניות אני אבין למה לא הסתדרנו. הייתי בטוחה שממש נסתדר, אבל מהרגע הראשון היא לא ממש נתנה לי צ'אנס. לגבי נירו, אני בטוחה שנהיה חברים טובים אחרי העונה, ולגבי המנצח, אני רוצה ששיר תנצח ויש מצב גדול שהיא זו שתנצח". 

הפניה לשידור החי

האח הגדול VIP, ראשון ושלישי ב-21:00