יום האישה הבינלאומי הוא חגיגה לפמיניזם ולשוויון בין המינים. לכן החליטו בטלוויזיה במיטבה, לחרוג ממנהגם ולהפיק תכנית ללא השלישיה המנצחת של דודו ארז, שחר חסון ואבי אטינגר ולתת את הבמה לנשים של היפה והחנון.

עם עוצמה נשית, אינטליגנציה רגשית והמון חן של המין היפה יותר, פתחו שלוש הבנות את התכנית הראשונה בהרמת כוסית לחגיגות נצחון האישה. אך אז קרתה תקלה - איך פותחים בקבוק שמפניה?

אחרי שהבינו שלא יעזרו תפילות או תחנונים בפני הבקבוק והפותחן, חזרו שלישיית הבנים לנהל את השידור והציגו את שלוש הפיינליסטיות של "היפה והחנון" - נלה, ענבל וליטל. במהלך הראיון נלה הפילה את הפצצה כשטענה כי היא הייתה רוצה להעלות חוק חדש בכנסת ולבטל יום האישה הבינלאומי כי לא אמור להיות שוויון בין נשים וגברים. בנוסף היא טוענת שפמיניזם לא סקסי בכלל. ההצעה של נלה העלתה את הטונים בין האורחות והובילה לויכוח קולני שהסתיים, איך לא, בנשיקה בין שתי אורחות.

לאחר הדיונים החברתיים, דודו ארז הציג את השינויים שהיפות חוללו אצל החנונים שהצתוותו אליהן בתכנית "היפה והחנון". שחר חסון שצפה, ביקש לעצור ולהפגין נגד הוצאת הבנות כסתומות והציג את שיטת האודישנים האמיתית לתכנית הריאליטי. צפו בקטע המלא מתוך טלוויזיה במיטבה

טלוויזיה במיטבה, קשת,  יום שישי 22:45


>> מודחים במיטבם: תומר והילה מקבלים יחס חם

>> רוצים עוד? הפרקים המלאים לצפייה ישירה של טלוויזיה במיטבה