הטריילר שישאיר אתכם בבית
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אהבתם את Time Scapes או כי אתם אוהבים סרטים דוקומנטרים.
במשך חמש שנים תמימות צילם, הפיק וערך טום לואו (Tom Lowe) את הסרט הדוקומנטרי החדש שלו - Awaken, ולכולנו יש למה לצפות. מה כולל הסרט במלואו? את זה נוכל לדעת רק בשנה הבאה, אבל בינתיים אנחנו יכולים להתנחם בטריילר רב הדימויים עוצרי הנשימה האלו, שחוקרים ״את היחסים של האנושות עם הטכנולוגיה ועולם הטבע״. אם זה עשה לכם חשק לבדוק עוד מעבודותיו של היוצר, תוכלו לצפות ב-Time Scapes, עבודת הביכורים שצולמה ונערכה באיכות 4k וניתנת להורדה.
איך לקבל שירות טוב יותר מחברת התעופה?
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם אוהבים כתבות טיפים, או כי בדיוק סגרתם שיחה עצבנית עם שירות לקוחות.
יש הרבה דרכים לקבל שירות טוב יותר בעולם והצעד הראשון, פעמים רבות, הוא בצד שלנו הצרכנים. במגזין הטיולים של ה-New York Times פרסמו חמישה טיפים שיעזרו לכם לקבל שירות טוב יותר מחברות התעופה באשר הן, או לכל הפחות האמריקאיות. אז מה אפשר לעשות? פנו למדיה החברתית, אבל בצורה סבירה ומידתית, ואל תתקפו את חברת התעופה, ״זה מעביר אותם למצב של מגננה״, טוען ריק סיניי (Rick Seaney) מייסד אתר Farecompare. אם יש לכם אפשרות, נהלו את השיחות פנים אל פנים, אבל אם אתם מסתפקים בטלפון, זכרו את שמו של הנציג שענה לכם. ״עובדי חברת התעופה הם אנשים אמיתיים והם רוצים בהערכה וכבוד״, טוען מרואיין אחר בכתבה ומסביר שבתמורה תגדל הנטיה שלהם לרצות לעזור לך ולכבד אותך. אז נכון שמדובר ברשימה אמריקאית עבור אמריקאים, אבל אם תקראו עד הסוף תגלו שבסך הכל מדובר במשהו פשוט והגיוני להחריד ואם תאמצו אותה ללבכם אולי יהיה לכם קל יותר לצלוח את שיחת שירות הלקוחות הבאה.
להיסחף בקאבו
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם מחפשים מלון מדהים במקסיקו או כי אתם חובבי מסקל.