העבודה של הדיילים והדיילות היא לא רק קסומה ומהנה כפי שהיא נראית מבחוץ. מדובר לא מעט פעמים בהתעסקות עם מצבי קיצון, עמידה ארוכה על הרגליים וטיפול בנוסעים סוררים. בתוך כך, אחד הדברים הכי מעצבנים שאנחנו הנוסעים עושים - זה ללחוץ על כפתור הקריאה לדברים לא חשובים או בזמנים לא נוחים.
> 25 שאלות לא חשובות אבל ממש מעניינות על טיסות
> עוד 21 שאלות לא חשובות אבל ממש מעניינות על טיסות
הדיילת קייט קמלאני (Kat Kamalani), מציינת שהדבר שיכול להוציא אותה מדעתה במהלך העבודה, זה כשנוסעים קוראים לה בלי סוף בזמן ההמראה או הנחיתה למשל. קייט מסבירה שלא תמיד הדיילים יכולים לבוא ולסייע, במיוחד אם מדובר במשהו שהוא לא קריטי כמו כוס מים או בקשה לשמיכה נוספת. "זה משגע אותנו כשלוחצים בזמן שכולם אמורים לשבת", היא אומרת. "מדובר ממש בבעיה בטיחותית עבורנו".
היא ממשיכה: "נוסעים חייבים להבין שלא צריך לקרוא לדייל לכל דבר כל הזמן. אם אתה צריך מים למשל, נשמח לסייע, אך לא בזמן ההמראה או ההתכוננות לנחיתה. גם הזמנים בהם אנו מחלקים אוכל במטוס, זה זמן לא נוח. העבודה שלנו קשה גם ככה, לא צריך להקפיץ על כוס מים".
האמירה הזו של קייט גררה כמובן לא מעט תגובות של גולשים שפחות אהבו את התלונה שלה. חלק מהגולשים לא הבינו למה היא כועסת על משהו שהוא חלק מהתפקיד שלה לטענתם. אחרים ציינו שלפעמים מתרחשים מקרים חריגים שדורשים את התערבות הדיילים. חלק מהגולשים כמובן הסכימו עם דבריה וציינו שהגיע הזמן שהנוסעים יפסיקו לקרוא לדיילים על כל שטות.