- לדחוס יותר מדי דברים לתא האחסון שמעל למושבים
תשאירו מקום גם לאחרים.
- לא להגיד שלום בכניסה למטוס
גם דיילים הם בני אדם.
- לבקש דברים בתזמון גרוע
תפסיקו לנסות לתת להם את הזבל שלכם בזמן שהם מחלקים אוכל. אין להם איפה לשים אותו.
- לשבת עם רגליים למעלה
ולהשעין אותן על קיר המטוס או על המושב מלפנים.
- להזמין קפה
ואז להגיד שאתם רוצים אותו בדרך שונה לחלוטין.
- לא לקחת אחריות על הדברים שלכם
לשכוח דברים על המטוס, להביא טרולי כבד מדי ואז לבקש עזרה בלהעלות אותו לתא האחסון.
- לתפוס את השירותים
בדיוק ברגע שמתחילים לנחות. זה מוביל לעיכובים בנחיתה, אגב.
- להשאיר את האוזניות על האוזניים
כשהם מנסים לקחת מכם הזמנה או לדבר אתכם.
- לא להקשיב להוראות הבטיחות
זה גם חשוב וגם תנו כבוד למי שעומד מולכם.
- ללחוץ כל הזמן על כפתור הזמנת הדייל
גם שאתם לא באמת צריכים אותו או אותה.
- לגעת בדיילים
כדי למשוך את תשומת ליבם. גם אל תנסו לתפוס להם את היד - גבולות, אנשים.
- להכות באצבע צְרֵדה
יעני - לקרוא לדייל כאילו קוראים למלצר במסעדה. גם במסעדה זה לא לעניין.
- לקום דווקא כשמדליקים את סימן חגורת הבטיחות
מה, אתם בני שנתיים? תתאפקו קצת.
- לעורר מהומה
כשאתם לא מקבלים את מה ש*בדיוק* ביקשתם. נגיד, שוקולד.
- לחוש פריווילגים
ותפסיקו לנסות להתגנב למחלקת העסקים.
- להוריד נעליים
לגיטימי בטיסה ארוכה, אף פעם לא לגיטימי בכניסה למטבח או לשירותים. הייתם עושים את זה בשירותים ציבוריים?
- לבקש עט
תביאו מהבית, אתם יודעים שבטח תצטרכו למלא טופס הגירה על המטוס.
- להתמתח
בואו נדייק. חשוב להתמתח במטוס, אבל מי שרוצה לעשות התמחויות של כל הגוף ותופס את כל המעבר או מטבחון השירות לשם כך - עליו להפסיק.
- להתעצבן על דיילים שלא באשמתם
לא, הדייל לא אחראי לכך שהטיסה מאחרת. גם לא שהכיסא שהזמנתם נמצא ממש ליד השירותים.
- לצפות מהדיילים לדעת הכל
לא, הם לא יודעים מה בדיוק מזג האוויר ביעד. גם לא מה השעה ומתי נוחתים.
(מקור)