הגעה למלון אחרי טיסה ארוכה ומייגעת יכולה להרגיש כמו חלום מתוק. אבל לפעמים הפנטזיה נהרסת על ידי עובש מסריח במקלחת, שיער של אדם זר על המיטה או חיבור Wifi חלש מדי. אם זה נשמע כמו הסיוט הגרוע ביותר שלכם, אתם לא לבד. אלו הם 10 הפטריות הנפוצות ביותר בבתי מלון.

10. כרית, מיטה או שמיכה לא נוחות

שנת לילה טובה היא המפתח לחיים מאושרים. אבל זה קשה להשיג אחת כזו כשיש כרית שמרגישה כמו אבן, או מזרן זול שיתפוס לכם את הגב לכל היום. בית מלון הוא פשוטו כמשמעו מקום שבו אנשים משלמים כדי לישון, אז מיטה נוחה עם מצעים נעימים הם דרישה בסיסית בהחלט.

החדר במלון (צילום: יחסי ציבור)
כולם רוצים מיטה נוחה ונקייה לישון בה|צילום: יחסי ציבור


9. מחסור בשקעי חשמל או כאלו שקשה להגיע אליהם 

המאבק הנצחי על הצד של המיטה שיש לו יותר שקעים, אחראי כנראה להרבה ריבים במהלך החופשה. אפשר להבין שפעם אנשים לא הביאו איתם אוסף מכשירים שצריכים טעינה, אבל העולם התפתח מאז וכך גם חדרי המלון. אנשים לא צריכים לשחק להתווכח או להזיז רהיטים רק כדי לטעון את הטלפונים שלהם.



8. אינטרנט איטי או Wi-Fi בתשלום

שוב, חלק מהמלונות מתעקשים לחיות בעבר. כיום השימוש באינטרנט אלחוטי הוא בסיסי ודרישת תשלום כדי להשתמש בו זה כמו לחייב את הורחים לשלם עבור מקלחת. כמו כן, אינטרנט איטי פשוט לא מקובל אלא אם מדובר במקום לינה באי נידח או בג'ונגל.


7. מקלחת, כיור או שירותים סתומים

אנשים לא אמורים להוציא את כספם שהרוויחו בעבודה קשה בשביל לפתוח סתימות בשירותים ובמקלחות. זה גם ככה לא נעים כשצריך לעשות את זה בבית, אבל לנקות אחרי זר לא ששהה בחדר זה משהו שעובר כל גבול. כמובן שאם זה קורה, המלון צריך לתקן מיד את הבעיה או להחליף לאורח את החדר. אבל כולנו יודעים שמה שצריך לקרות ומה שקורה בפועל הם לפעמים שני דברים שונים מאוד.


6.  כרטיסי מפתח שלא תמיד עובדים

אחרי בילוי בחוץ, אתם חוזרים למלון אבל ברגע שאתם מנסים לפתוח את הדלת, כרטיס המפתח מחליט לעשות לכם חיים קשים ולא עובד. אז נכון שהחלפת מפתחות בפועל היא יקרה ואנשים נוטים לאבד אותם, אבל אפשר לנסות לדאוג למכשירים איכותיים שלא ייתקעו את האורחים מחוץ לחדר, ולא יבזבזו זמן יקר מהחופשה שלהם.

כרטיס לחדר מלון (צילום: Kzenon, ShutterStock)
כשהכרטיס לא עובד זה יכול להרוס את כל החופשה|צילום: Kzenon, ShutterStock

5. עמלות בלתי צפויות

זה בסדר שיש עמלות, אבל עמלות נסתרות הן פשוט רעות. אם אנשים כבר מגיעים לישון במלון, הציפייה שלהם היא שתהיה שקיפות לגבי התשלומים שלהם במהלך החופשה. לגלות שאמורים לשלם תוספות או עמלות עבור שימושים בסיסיים לגמרי יכולה להתחיל חופשה מושלמת ברגל שמאל.


4. נייר טואלט חד-שכבתי

מלונות שדורשים מהאורחים שלהם לשלם מאות דולרים עבור לילה בחדר, צריכים להשקיע במוצרים ובחפצים שנעשה בהם שימוש. אחד מהם הוא הנייר טואלט, שהוא אומנם מוצר שבסופו של דבר רק מתבזבז, אבל המחשבה הנוספת הזו על הנוחות של האורחים היא מה שהופך מלון טוב למעולה.

חדר רחצה ישרוטל גומא (צילום: דניאל ארזי)
כדאי להשקיע בפרטים הקטנים, גם בנייר הטואלט|צילום: דניאל ארזי

3. אורחים שלא שומרים על היגיינה בריאותית

הטיול הראשון שלאחר המגפה הוא מורט עצבים. כשמקומות התחילו להיפתח מחדש, אחד הדברים הגרועים ביותר שמטיילים יכלו לחוות הייתה ההתמודדות עם תיירים אחרים שלא מכסים את פניהם או נזהרים כשהם מתעטשים או משתעלים. אז למרות שלקורונה אין יותר השפעה בעולם כפי שהיה לה עד לא מזמן, מטיילים שלא מכסים את פניהם כשהם מתעטשים, לא שוטפים ידיים ובאופן כללי לא שומרים על הגיינה בסיסית, ימשיכו כנראה להוות בעיה עד קץ הימים.


2. ריח רע בחדר

אחת הדרכים הגרועות ביותר להתחיל איתה חופשה, היא לפתוח את הדלת של חדר המלון ולהריח את הריח המעצבן של העובש. אף אחד לא לוקח ימי חופש מהעבודה רק כדי להתמודד עם מסיבה מעופשת של פטריות שגדלות על השטיח.

חדר מבולגן במלון (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
לא רוצים ריח או בלגן של אורחים קודמים|צילום: אימג'בנק / Thinkstock

1. ניקיון חדרים גרוע

הנושא הזה הולך יד ביד עם חדרי מלון מסריחים, אבל פה מדובר ברמה אחרת. אין גרוע יותר מאשר למצוא שערות בכיור וכתמים מפוקפקים על כריות, סדינים או מזרנים. אם הם לא מנוקים כמו שצריך, חדרי מלון יכולים להיות כר פורה במיוחד לפטריות וחיידקים ושאר דברים דוחים מכיוון שהם חווים תחלופה גבוהה בין אורחים, שמצריכה ניקיון יסודי ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אם גיליתם שהחדר שלכם מלוכלך, אל תהססו לבקש להחליף, או שינקו אותו שוב.


*הדירוג מבוסס על המחקר "America's Biggest Hotel Pet Peeves" של Passport Photo Online.