מחפשים נופש מסוג אחר? במחיר של 22.50 דולר ללילה, תלונו באכסניה שמתגאה בחדריה המטונפים ומייעצת לאורחיה להשתמש בווילונות במקום במגבות. ולא, זו לא עוד כתבה על "איך המלון במציאות לא נראה כמו התמונות באינטרנט". להיפך, מלון האנס ברינקר (Hans Brinker) שבאמסטרדם, מזהיר את הלקוחות שלו מראש, ודוגל בגישה כנה שהפכה אותו ללהיט בקרב מטיילים וסטודנטים מרחבי העולם.
כדי למנוע תלונות, בעלי המלון, שבו 127 חדרים מספרים מראש למה לצפות - כמו למשל סכנת הידבקות במחלה קטלנית או התפרצות מחלת נפש: "מי ששוהה בהאנס ברינקר צריך לקחת בחשבון שהמלון לא לוקח אחריות במקרה של הרעלת מזון, התמוטטות נפשית, מחלה סופנית, איבוד גפיים, הרעלת קרינה, מגיפות וכו'", כתוב באתר המלון.
בנוסף לכל מה שאורחי המלון צריכים להתמודד איתו, גם המעלית מקולקלת ולאורחים מסומן לגשת למדרגות, שמתוארות כ - "מעלית ידידותית לסביבה". גם העובדה שאין מים חמים במקלחת מוסברת ע"י טיעונים סביבתיים: "זה שומר על צריכת מים מתונה ומציל את כדור הארץ".
הפך ללהיט בקרב המטיילים
בעלי המלון דואגים להפיץ את ה"אופי הייחודי" שלו באמצעי פרסומות אטרקטיביות שמדגישות את התואר הנכסף. "זה לא יכול להיות גרוע יותר, אבל אנחנו נעשה את הטוב ביותר כדי שזה כן יהיה", הם כותבים בפרסומת אחת. בשנייה הם קוראים ללקוחות פוטנציאליים: "בואו לשלם על מלון שבסוף לא תהיו מסוגלים לישון בו".
תייר אוסטרלי שביקר במקום כתב עליו: "למרות המוניטין של המלון כ'מלון הגרוע בעולם', זה לא היה נורא כמו שחשבתי. נכון, החדרים היו די מטונף, אבל ברמה בסיסית. מה שכן, מצב חדר האמבטיה היה מחריד".
ולמרות הכל יש גם ביקורת חיובית אחת: "מלון האנס ברינקר הוא אכסניה מלאת כיף עם מתקנים נהדרים, צוות ידידותי ומיקום נהדר. מי שיבקר בה לא יהיה מאוכזב".
למרבה המזל, רוב קהל היעד של המלון מורכב מסטודנטים ותרמילאים, שיודעים להעריך את הקסם שהמלון מציע ואת הכנות שלו. בנוסף, הבעלים הוציא ספר פרי עטו על המלון, שניתן לרכוש באמזון. לספר הוא קורא "המלון הגרוע בעולם", והוא דואג להבהיר שבסופו של דבר, אורחי המלון זוכים להפתעה נעימה כשהם מגיעים אליו.
ואם עוד לא קלטתם את התמונה המלאה, הנה סרטון שימחיש לכם איך עובד הראש של בעלי המלון:
(מקור)