נוסעת בטיסת פנים בברזיל, מהעיר ריו דה ז'ניירו לעיר בלו הוריזונטה (Belo Horizonte), צילמה נוסעת אחרת שלא הסכימה לוותר על המושב שלה לטובת פעוט שבכה. התקרית אומנם התרחשה ב-4 בדצמבר אך יש לה כעת המשך, לאחר שהנוסעת המצולמת החליטה להגיש תלונה נגד חברת התעופה והנוסעת שצילמה אותה.

הדרמה החלה כשהילד הקטן התעקש לקבל את המושב של ג'ניפר קסטרו, צעירה בת 29, שסירבה בכל תוקף לעבור ממקומה. לפי הדיווחים, למשפחה היה מושב ליד החלון בשורה אחרת, אך הפעוט התעקש לקבל את המושב של קסטרו. כשהילד הקטן לא קיבל את המושב הוא התחיל בהתקף זעם שנמשך כל הטיסה – כ-50 דקות.

בעקבות הבכי של בנה, אמו של הפעוט החלה לצלם את קסטרו בזמן שהיא מדברת לשאר הנוסעים ולצופים בסרטון ואומרת: "למה היא לא רוצה להחליף מושב? אפילו שאלתי אותה אם יש לה איזושהי תסמונת. אם הייתה לה מוגבלות כשלהי מסוימת היינו מבינים".

כאמור, הדמעות של הילד הקטן לא עשו רושם על קסטרו שהמשיכה לשבת ונראתה רגועה באופן יחסי למצב, ורק שאלה את הנוסעת האחרת אם היא מצלמת אותה. "כן, כי אין לך אמפתיה לילדים", הייתה התשובה. "זו המאה ה-21, ואני חושבת שמה שאת עושה זה מגעיל. אם זה היה קורה למבוגר, זה היה רע. אבל עם ילד – זה אפילו יותר גרוע".

עם זאת, ברשתות החברתיות רוב האנשים הביעו את תמיכתם בקסטרו וטענו שהיא צודקת. "אני מזדהה איתה, היא קיוותה שהטיסה שלה תהיה רגועה. אם מישהו אשם כאן זו האמא האנוכית של הילד", כתבה אחת המגיבות לסרטון.

למרות המהומה, התקרית הייתה משתלמת עבור קסטרו, עובדת בנק ומשפיענית רשת עם 2.1 מיליון עוקבים באינסטגרם. הפרסום של האירוע הוויראלי נתן לה עוד חשיפה והיא אפילו הצליחה לקבל כמה עסקאות פרסום מצד מספר חברות. בנוסף לזה, קסטרו החליטה לתבוע את חברת התעופה ואת הנוסעת שתיעדה אותה: "אני הולכת לנקוט בצעדים משפטיים", הודיעה ​​קסטרו במהלך פודקאסט שבו השתתפה. "עברתי אירוע לא נעים. הדיילים יכלו לשאול אותי אם אני צריך עזרה, אבל הם בחרו להתעלם. הם לא עשו כלום".

בהמשך, קסטרו גם שיתפה בגרסה שלה לאירועים: "כשעליתי למטוס הילד הקטן הזה כבר ישב במושב שלי. הבהרתי לו שאני רוצה לשבת שם וחיכיתי בסבלנות עד שיקום. פתאום בחור הציע שנחליף מקומות. סירבתי. אז הפעוט ישב שם ובכה במשך כל הטיסה, בערך 50 דקות, ואז אמא שלו החלה להתנהג כלפיי בגסות".