חמישה בני משפחה ממרכז הארץ שרכשו כרטיסי טיסה לחופשה באילת עם חברת ארקיע גילו בנתב"ג שנשמר עבורם כרטיס אחד בלבד.
"היינו חייבים להגיע בהקדם לנופש באילת", טענה אם המשפחה. "ניסינו לברר איך דבר כזה קורה שהרי רכשנו חמישה כרטיסים, ולא קיבלנו תשובות. בסוף טענו שזו טעות אנוש ואין מה לעשות. מה רצו שאעשה? שאטוס לבד לאילת ואשאיר את בעלי והילדים בנתב"ג"?
לדברי האם, החברה הציעה להם לטוס בשעות הערב באיחור של 12 שעות אבל הם סירבו בתוקף. לבסוף, בני המשפחה שכרו מכונית ונסעו בה לאילת כדי להגיע בזמן למלון ולא לאבד יום מהנופש.
בסיום החופשה המשפחה הגישה תביעה נגד חברת התעופה לבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה ותבעה פיצוי של 33 אלף שקלים.
חברת ארקיע טענה לאשמה תורמת מצד אם המשפחה שלא בדקה את המסמכים שנשלחו אליה במייל טרם הטיסה, אז הייתה מבחינה שמדובר בכרטיס אחד במקום חמישה והתקלה הייתה נמנעת מבעוד מועד.
השופט דחה את טענות ארקיע וקיבל את תביעת אם המשפחה. השופט פסק כי חברת התעופה תשלם פיצוי לבני המשפחה בסכום של 8,500 שקלים.
עורכת הדין ענבל אלקיים ממשרד בלטר, גוט, אלוני ושות', המייצגת את ארקיע, מסרה כי ארקיע סבורה כי פסק הדין הינו שגוי, ובין היתר נפלה בו טעות משפטית ברורה כאשר בית המשפט יישם את החוק הלא נכון. לפיכך, הוגשה בקשת רשות ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי מרכז.