מידי שנה עורך מגזין התיירות הבינלאומי "Travel And Hospitality", תחרות בין חברות תיירות בתוך המדינות בה הן פועלות. המגזין בעל תפוצת קוראים רחבה, בין היתר בצפון אמריקה והמזרח התיכון, בוחן עבור קוראיו חברות תיירות בכל רחבי הגלובוס. לקראת שנת 2018 בחר המגזין את חברת תיירות השווקים הישראלית "יאללה באסטה", כחברת התיירות הקולינרית הטובה ביותר בישראל.
המגזין התיירותי מהווה מדריך ייחודי לנסיעות ברחבי העולם ובוחן את חברות התיירות, המלונות והמסעדות המובילים. הוא מפרסם חוברות שונות בהן בוחרים את המקומות התיירותיים הטובים ביותר באסיה, אמריקה, אוסטרליה ואפריקה. תהליך הבחירה נערך על ידי צוות שיפוט עצמאי בנוסף לצוות מומחים אשר מסיירים יחד בכל העולם על מנת להכיר לקוראים את המלונות הכי טובים, המיזמים המצטיינים ועוד.
על פי המגזין חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה" הביאה בשורה לענף התיירות עם הקמתה לפני למעלה מעשור. החברה משווקת כרטיסי טעימות שבעזרתם ניתן להסתובב באופן עצמאי בשווקים השונים בארץ ולטעום משלל דוכנים הנמצאים בהם. "יאללה באסטה" פועלת בשווקים: מחנה יהודה והעיר העתיקה בירושלים, הפשפשים והכרמל בת"א, יפו העתיקה ולוינסקי ברחובות, עכו העתיקה ונצרת.
"השווקים בישראל הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוקדי התיירות המובילים ע"י תיירים מהארץ ומחו"ל" אומר מיכאל וייס, אחד מבעלי "יאללה באסטה". "אנחנו שמחים שגם המגזין התיירותי המוביל בעולם, ראה לנכון לזכות את 'יאללה באסטה' על כך שהייתה הראשונה לזהות את פוטנציאל השווקים בישראל ואת הטרנד הגובר לסיורי אוכל."
האפליקציה זמינה לשימוש בברלין, רומא, ברצלונה וגם בתל אביב ובירושלים. האפליקציה תורחב בקרוב לשימוש ביעדים נוספים באירופה כמו גם במזרח הרחוק.
>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש