בני זוג ממרכז הארץ הזמינו לפני כשמונה חודשים חופשה של שמונה ימים (שבעה לילות) במלון 'טיטאניק דלוקס בלק' (Titanic Deluxe Golf Belek) בטורקיה, דרך סוכן נסיעות עצמאי וחברת 'השטיח המעופף'. הם שילמו על החבילה סכום של 13 אלף שקל.
להפתעתם לאחר שנחתו בשדה התעופה באנטליה, בזמן שעשו את דרכם למלון, נאמר להם לפתע שהמלון נסגר לפני יומיים בגלל שנמצאו בו חולי קורונה. איש לא טרח לעדכן את בני משפחה בכך ולאפשר להם להחליט האם הם מעוניינים לטוס או לבטל את החופשה עקב סגירת המלון. ללא ידיעתם או הסכמתם הם הועברו למלון ברמה פחותה מהמלון שהזמינו.
"אף אחד לא עדכן אותנו שהמלון סגור", טענו בני הזוג בתביעה שהגישו נגד הסוכן והשטיח המעופף לבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה. "אחרי הנחיתה העבירו אותנו למלון ברמה נמוכה יותר ושיכנו אותנו בחדר רגיל ללא נוף לים. בהמשך הבטיחו להעביר אותנו למלון ברמה הגבוהה שאנחנו הזמנו, אבל זה לא קרה. הם הפרו את ההסכם איתנו".
לדברי בני הזוג, לאחר שלושה ימים במלון הם החליטו שהוא לא מתאים לצרכיהם והקדימו את חזרתם לארץ. הם פנו לסוכן ולחברת הנסיעות וביקשו להחזיר להם את כספם.
הסוכן וחברת הנסיעות הגישו כתב הגנה בו דרשו לדחות את התביעה נגדם. לטענתם, בני המשפחה הועברו למלון מפואר ויקר יותר מזה שהזמינו והיה סגור והחלטתם לחזור לארץ הייתה בלתי סבירה.
השופטת רבקה גלנט קיבלה את תביעת בני הזוג וציינה בפסק הדין כי אכן החדר במלון החלופי לא היה משודרג ללא נוף לים ועם קיר חוסם. "התרשמתי כי המראה שנשקף מן החדר לא היה נעים לעין וכל הנופש היה מתאכזב למראהו. וודאי התובעים שציפו וייחלו לחדר משודרג נראה כי האכזבה הייתה כה רבה עד שהחליטו לשוב ארצה עם ילדיהם בעיצומה של החופשה", ציינה השופטת בפסק הדין.
השופטת פסקה כי בני הזוג יפוצו בסכום של 6,000 שקל.