עושים שינוי: אל על השיקה הבוקר (ב') את השפה המיתוגית והפרסומית החדשה שלה הכוללת מספר חידושים:

בשפה המיתוגית נעשה שימוש באייקון חדש שלוקח השראה מסילואט חלון המטוס, אשר על פי החברה מסמל את החיבור בין הביטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקה של מה שקורה בחוץ. מאפשר לנוסע להשקיף ולגלות את העולם ובו זמנית ליהנות מהביטחון שבתוך המטוס.

השפה המיתוגית החדשה של אל על
השפה המיתוגית החדשה של אל על


בנוסף, גייסה החברה את המוזיקאי חנן בן ארי שישמש כפרזנטור הראשון שלה. הבחירה בחנן נעשתה בין היתר, בהמשך למחקר שביצעה אל על, ממנו עולה כי 84 אחוזים מהנשאלים העידו שחנן מייצג ישראליות ו-91 אחוזים­ העידו שהוא מייצג את מה שטוב ויפה בישראלים. הקו הפרסומי החדש יתבסס על שיריו המוכרים של בן­ ארי.

בנוסף לחנן באן ארי, נחשפה נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד, הכוללת את נועה קירל, ליאור סושרד, השחקנית חן אמסלם, יעל בר זהר, דנית גרינברג, עדן הראל והבלוגרים מעולם התיירות­ לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.

עוד הכריזו בחברה על בחירתו של השף והמסעדן, אסף גרניט, שיוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על.

חנן בן ארי (צילום: גיא קושי ויריב פיין)
חנן בן ארי|צילום: גיא קושי ויריב פיין
אסף גרניט (צילום: תמי בר שי)
אסף גרניט|צילום: תמי בר שי


יחד עם זאת, הסלוגן המוכר "הכי בבית בעולם", ימשיך ללוות את פרסומי החברה.

היעדים החדשים של אל על ב-2023

באירוע ההשקה היום חשפה מנכ"לית החברה, דינה בן ­טל גננסיה, שאל על טסה ב-2022 ללמעלה מ-50­ יעדים, בכ-25­ אלף טיסות. נתח השוק של אל על בנתב"ג, עמד על כ-22 אחוזים­ עם כ 4.2­ מיליון נוסעים. עוד ציינה, בן טל גננסיה, כי בשנת 2019, טרום תקופת הקורונה, הטיסה אל על כ-6­ מיליון נוסעים והיא צפויה להטיס בשנת 2023 מספר דומה.

בן­ טל גננסיה הציגה מספר חידושים עיקריים בפעילות החברה לשנת 2023, בהם: מטוסי דרימליינרים חדישים כחלק ממיקוד במנועי הצמיחה של החברה, השקת קווים חדשים לקיץ 2023 לטוקיו ודבלין, השקת קו הטיסות לאיסטנבול באמצעות חברת הבת סאן דור והרחבת הפעילות בארה"ב עם הוספת טיסה יומית למיאמי ו-6­ טיסות שבועיות לפורט לוטרדייל שבפלורידה ועוד.

יפן טוקיו (צילום: Tanjala Gica, Shutterstock)
טוקיו. היעד החדש המרכזי של אל על ב-2023|צילום: Tanjala Gica, Shutterstock


"אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת בטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית", אמר סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין. "רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה. חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו – חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".