טרקלין המלך דוד המחודש נפתח היום (ב') לאחר שעבר שדרוג. מטרת השדרוג היא להתאים את חווית נוסעי היוקרה של אל על לסטנדרט הגבוה ביותר ולחוויית שירות יוקרתית. השדרוג כולל בר מעוצב ומאובזר, ריהוט חדיש הכולל מערכות ישיבה חדשות שיגדילו את אפשרויות האירוח של הנוסעים תוך הקפדה על פרטיותם, ומכונות קפה איכותיות של נספרסו.
על פי החברה, משרד האדריכלים 'אורלי שרם אדריכלים', שנבחר להוביל את עיצוב הטרקלין, תכנן את החלל בצורה שתמצה את המיטב ותיצור תחושה נעימה וייחודית, לצד הקפדה על פרטיות השוהים. הטרקלין מציע מגוון רחב של פתרונות ישיבה, החל מפינות שקטות ועד לאזורי מפגש פתוחים. בקומה העליונה תוכנן בר מרכזי, לצד קפסולות עבודה פרטיות, המיועדות לנוסעים הזקוקים לשקט וריכוז, תוך שמירה על הפרדה מהחלל המרכזי. בנוסף, השטיחים ברחבי הטרקלין הוחלפו בפרקט. ניתן דגש על חיבורי USB וחשמל זמינים בכל רחבי הטרקלין, על מנת לאפשר לנוסעים להמשיך לעבוד ולהטעין את מכשיריהם בקלות.
הבר החדש בקומת הגלריה הוקם ע"י קבוצת BELLBOY בהובלת אריאל לייזגולד. במסגרת שיתוף הפעולה עם אל על, פותחו חמישה קוקטיילים אקסקלוסיביים בהשראת היעדים של אל על – ניו יורק, טוקיו, לונדון, פריז וברלין.
האוכל של הטרקלין נשמר במלואו, זאת לצד שיתוף פעולה חדש עם חברת Nespresso שתציע את הקפה במקום, שיופעלו במספר מכונות קפה מתקדמות הפזורות ברחבי הטרקלין. בנוסף, טרקלין E של דן בשיתוף אל על ימשיך לפעול כרגיל על מנת לתת מענה למספר רחב יותר של נוסעים ולצורך ויסות העומסים.
סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי, אמר: "אנחנו מאמינים שחווית הטיסה של הלקוח מתחילה כבר מהקרקע, לכן אנחנו מקפידים להמשיך ולשדרג את חווית הנוסעים כבר מרגע כניסתם לנתב"ג. שדרוג הטרקלין נועד להעניק חוויית שירות מתקדמת לנוסעינו ולהנעים את חוויית ההמתנה לטיסה. העיצוב המוקפד, בדגש על השירות המיטבי ולצד שיתופי פעולה עם הגורמים המובילים בישראל - יוצרים יחד חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, אותה אנחנו פועלים להעניק ללקוחותינו. ממש בקרוב נתחיל בשדרוג טרקלין לקוחות ה-TOP שימשיך את תנופת שדרוג חווית השירות לנוסעי היוקרה שלנו".