30 בני משפחה מצפון הארץ שכרו לפני כשמונה חuדשים חדרים בבית מלון כינורות בטבריה במטרה לחגוג סוף שבוע של שבת חתן. הם שילמו סכום של 1,500 שקל עבור כל חדר, עבור כל הסופ"ש, אלא שהחוויה מבחינתם הייתה קשה במיוחד.
"קיבלנו חדרים מלוכלכים שהיו בתוכם ג'וקים מתים", טענה אימו של החתן ששכרה את החדרים. "רמת הניקיון הייתה ירודה ביותר, כולל בעיות עם מזגנים ומגבות, והיחס של של פקידות הקבלה במלון היה לא הולם, זלזלו בפניות שלנו. גם בבית הכנסת נתקלנו בג'וקים חיים". לדברי האם, הדבר פגע בחוויית ההנאה שלהם במהלך סוף השבוע. יחד עם זאת, בני המשפחה הודו שהאוכל היה טוב ואיכותי.
בני המשפחה הגישו תביעה נגד המלון בבית משפט לתביעות קטנות בטבריה, בסכום של 30 אלף שקל בגלל מחדלי הניקיון .
המלון הגיש כתב הגנה שבו ביקש לדחות את התביעה על הסף בנימוק שהדברים שצוינו בכתב התביעה לא משקפים את מה שהיה בפועל, אך לא טרח להביא לבית המשפט עדים שיתמכו בגרסתו.
הרשם הבכיר שדן בתיק האמין לגרסת אם החתן בחלק מהתלונות אבל טען שהיא הגזימה בצורה מסוימת בכל הנוגע לירידה לפרטים קטנים וציפייה לשלמות. הוא ציין שרמת התחזוקה בחדרים הייתה ירודה דבר שפגע באופן משמעותי בחוויית האירוח של האורחים.
הוא נתן אמון בטענות האם על ג'וקים מתים שנמצאו בחדרים וחיים שהסתובבו בבית הכנסת. "הימצאותם של ג'וקים במבנה בו אוכלסה התובעת ואורחיה נגסה באופן משמעותי מהתמורה החוזית והיא מחייבת פיצוי הולם בדמות החזר של חלק מהתמורה החוזית ופיצוי בגין נזק לא ממוני (הכוונה לעוגמת נפש שחוו האורחים)", פסק הרשם. הוא קבע שהמלון יפצה את האורחים התובעים בסכום של 8,750 שקלים.
תגובת מלון כינורות: "תוכן הדברים בכתבה זו הינם בגדר הטעיה, וזאת משום שאין כל קשר בין תביעה זו למבנה מלון כינורות, אלא כנגד חברת מלון כינורות בלבד. כל טענות ותיאורי התובעת הינם כלפי מבנה אחר שבו ישנו. נציין שהתובעת אכלה את סעודות השבת במבנה מלון כינורות והייתה שבעת רצון ואף ציינה זאת בתביעה שאין לה כל טענה כלפי השרות שקיבלה במבנה מלון כינורות".