לפני כחודש התרחש אסון תעופתי כבד בקוריאה הדרומית, כשמטוס של חברת Jeju Air החליק על מסלול הנחיתה, התנגש בקיר בטון והתפוצץ בנמל התעופה מואן שבמדינה. 179 נוסעים ואנשי צוות נהרגו בהתרסקות, כשרק שני אנשים שרדו את האירוע.

על פי חוקרי התעופה, מה שגרם לתוצאות הטרגיות באירוע, היה אותו קיר בטון שהוצב ברשלנות בסוף מסלול הנחיתה, ועליו היו אנטנות שונות. לאחר שהמטוס התנגש בקיר נוצר פיצוץ גדול שגרם למותם של מאות אנשים. בעקבות הביקורת הרבה, ביום שלישי האחרון סון צ'אנג-וואן, שהיה נשיא תאגיד שדות התעופה של קוריאה והיה אחראי בין היתר על השיפוץ של נמל התעופה ב-2020 אז הוצב הקיר במקום, שם קץ לחייו בביתו.

במהלך החקירה על ההתרסקות, שמו של סון צ'אנג-וואן לא היה בין האחראיים לאירוע, אך הוא ככל הנראה היה אחד האחראים לאישור התוכניות בשדה. כעת, כחלק מהפקת הלקחים מהאירוע, גורמים רשמיים מתכננים לפרק את כל קירות הבטון שמוצבים בנמלי התעופה השונים במדינה, ולהציב את האנטנות על מגביהים נייחים, או לשים אותם במקום בו לא יהוו סיכון לאחר הנחיתה.

דיוויד לרמונט, מומחה מוביל לבטיחות תעופה, סיפר לאחר האירוע כי "לא רק שאין הצדקה שקיר הבטון יהיה שם, אני חושב שזה על גבול הפלילי שהוא היה. הטייס הנחית אותו בצורה יפהפייה בהתחשב בנסיבות, הם החליקו מאוד מהר, אבל המטוס עדיין שלם כשהוא מחליק לאורך הקרקע. מבנה כזה לא צריך להיות שם. זה נורא. זה נורא בצורה שלא תיאמן".