לכל מי שעולה על טיסה ממושכת לחו"ל יש את רשימת ה- Must have שלו: ספר חדש, כרית נוחה ומפנקת, או כיסוי טוב לעיניים. אבל הנוסעים בטיסת יונייטד איירליינס מסן פרנסיסקו ללונדון, שיצאה בסוף השבוע שעבר, נדהמו לגלות כי הפריט הכי חשוב שהם יכלו להעלות איתם למטוס, הוא דווקא נייר טואלט.
צוות הטיסה הבינלאומית, שארכה כ-10 שעות, גילה מיד לאחר ההמראה כי לא צייד את המטוס ב"מצרך המבוקש". כך הדיילות והנוסעים אולצו לאלתר תחליפים שימושיים לנייר טואלט, כמו מפיות ומגבות נייר.
אבל תגובות הנוסעים הזועמים לא איחרו להגיע. "זה פשוט היה מגעיל", אמר אחד הנוסעים לרשת ABC. "אם אני משלם על כרטיס טיסה, נראה לא שזה אמור לכלול את המחיר של נייר טואלט."
אבל בעוד שמחסור בנייר טואלט יכול להיות עניין של מה בכך, הכישלון רק מדגיש את מצבה העגום של יונייטד איירליינס בתחום השירות. חברת התעופה האמריקאית דורגה, זו השנה השנייה ברציפות, במקום הנמוך ביותר במדד שביעות הרצון בקרב חברות התעופה האמריקאיות, ואנחנו מניחים ש"המקרה הסניטרי" הנוכחי, לא ממש קידם אותה במעלה הרשימה.
(מקור)
>> חוזרים לטורקיה? זה מה שמחכה לכם