זה מאוד קשה לגרום לטיסה להפוך מאירוע משמח וחווייתי - לסיוט מתמשך. זה יכול לקרות בגלל עיכוב בהמראה, בגלל נוסע לא סימפטי שיושב לידך או בגלל כיסי אוויר שגורמים לכל המטוס לרעוד. לנוסע בטיסה פנימית בהודו הטיסה הפכה לסיוט לאחר שנתקע בשירותים מההמראה ועד הנחיתה.
זה קרה בטיסה של חברת SpiceJet ממומבאי לבנגלור, שאורכת כשעה ו-45 דקות. הנוסע הלך לשירותים מיד לאחר כיבוי השלט המורה על הידוק החגורות, ומאותו הרגע לא הצליח לצאת מהתא הקטן, לאחר שהמנעול התקלקל".
"כולם ידעו שהנוסע במושב 14D הלך לשירותים זמן קצר לאחר ההמראה ולצערו הוא נלכד בפנים בגלל שדלת השירותים לא היתה תקינה", אמר איש צוות מנמל התעופה בבנגלור.
רגע לפני נחיתת המטוס, על מנת לא לצעוק מול כל שאר הנוסעים, דיילת החליקה פתק מתחת לדלת בו נכתב לנוסע ש"לא להיכנס לפאניקה" ולהתכונן לנחיתה. עוד נכתב בפתק: "אדוני, ניסינו כמיטב יכולתנו לפתוח את הדלת. אל תיבהל, אנחנו נוחתים בעוד כמה דקות, אז בבקשה סגור את מכסה השירותים ושב עליו בבטחה. ברגע שננחת אנשי ההנדסה יבואו לחלץ אותך".
ואכן, רק לאחר שהטיסה נחתה, בשעה 3:42 בבוקר ביום שלישי, הצליחו לפתוח את הדלת לנוסע שהיה "במצב של הלם בגלל קלסטרופוביה". הוא פונה לקבלת עזרה ראשונה על ידי חובשים.
בעקבות האירוע, חברת התעופה פרסמה תגובה בה נאמר שהיא מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לנוסע. בחברה ציינו שהוא קיבל החזר מלא על הטיסה.