חברת וויז אייר תפצה נוסעים בסכום של 515 אלף שקלים, לצד הוצאות משפט בסך 80 אלף שקלים. חברת התעופה ביטלה פעמיים טיסה מלונדון לתל אביב ותשלם פיצוי של 5,000 שקלים לכל אחד מ-103 הנוסעים שנותרו מאחור, נאלצו להסתדר לבד ולמצוא טיסות חלופיות לישראל, והגישו תביעה נגד החברה לבית משפט השלום בבית שמש, על התנהלותה הרשלנית.

מדובר בטיסה שהייתה אמורה להמריא במאי 2022 מנמל התעופה לונדון גטוויק לתל אביב. נוסעים הגיעו לפני הזמן אולם הטיסה נדחתה פעמיים עד שלבסוף בוטלה, בטענה לסיבות "מבצעיות" ומבלי לפרט בפני הנוסעים במה מדובר.

"הגענו שלוש שעות לפני הזמן. חיכינו כמה שעות לטיסה. דחו אותה פעמיים ואז אמרו לנו שהטיסה בוטלה מסיבות מבצעיות. שאלנו את נציגי החברה באילו סיבות מדובר, אבל הם סירבו לפרט", זעם אחד הנוסעים. "הם הפקירו אותנו לגורלנו בשדה התעופה, בלי אוכל, שתייה או בית מלון. נציגי החברה נעלמו", הוסיף.

בלית ברירה נשארו הנוסעים בשדה התעופה ללא מענה מצד וויז אייר, שלא טרחה למצוא להם טיסות חלופיות או כאמור פתרון לינה, כפי שצוין בפסק הדין, והנוסעים נאלצו למצוא לעצמם טיסות חלופיות לארץ. עוד צוין כי החברה לא סיפקה לנוסעים את השירותים שהיא מחויבת להם על פי חוק, והותירה אותם להסתדר לבד בנמל התעופה.

וויז אייר טענה מנגד כי הודיעה לנוסעים על הזכויות המגיעות להם על פי חוק, וכי אף החזירה לנוסעים את ההפרש בין עלות הכרטיסים החדשים שרכשו לאלה שבוטלו.