הוידאו המרגש הזה, בו רהאן סטייטון בן ה-24 מגלה שהתקבל ללימודים באוניברסיטת הרווארד, הפך בימים האחרונים לוויראלי ואף כיכב במהדורות ואתרי החדשות בארה"ב, הסיפור מאחוריו מרגש לא פחות.

סטייטון הוא בן לאב חד הורי שעבד קשה כל חייו כדי לפרנס אותו ואת אחיו. הוא חווה ילדות קשה, התקשה בלימודים ואחד ממוריו אפילו טען שהוא צריך להשלח לכיתת חינוך מיוחד, אך בעזרת מורה פרטי, שעבד איתו בהתנדבות הוא הפך לתלמיד מצטיין.

בתיכון, סטייטון היה ספורטאי, והתמקד באומנויות לחימה ואגרוף. לאחר שסבל מפציעה, הוא הבין שהאופציות שלו להתקבל לקולג' הצטמצמו, שכן הפציעה הרסה את הסיכוי לעסוק בספורט באופן מקצועי, ואכן הרשמותיו לכל המכללות קיבלו דחייה.

בעקבות כך, סטייטון ויתר על השכלה גבוה והחל לעבוד בפינוי אשפה ונהיגה במשאית זבל. "רציתי לעבוד בעבודה שתאפשר לי לעזור לאבא לשלם את המשכנתא ודברים כאלו" הוא סיפר בראיון ל-CBS. אך מה שקרה בהמשך הפתיע אותו במיוחד, כאשר דווקא חבריו לעבודה היו אלו שדחפו אותו לעשות עם עצמו משהו ולא לוותר. "דווקא האנשים שנמצאים בתחתית ההיררכיה הם אלו שבאמת הרימו אותי", הוא אמר.

בעידודם של חבריו הוא נרשם בשנת 2014 לאוניברסיטת בואי סטייט, וב-2016 עבר לאוניברסיטת מרלינד, שם סיים את לימודיו ב-2018. הלימודים שם הם שגרמו לו להבין שהוא רוצה לעסוק במשפטים, ולאחרונה הוא החליט להגשים את חלומו והגיש מועמדות ל-9 אוניברסיטאות שונות, מתוכן 5 היו מעשרים המובילות במדינה ו-3 מליגת הקיסוס.

 כשהתשובות מהאוניברסיטאות החלו להגיע, חבריו של סטייטון החליטו לתעד את תגובותיו ברגע קבלת התשובות, ועל אף התנגדותו הוא הסכים לבסוף, והתוצאה לפניכם: 

רהאן התקבל ל-5 מתוך האוניברסיטאות אליהן הגיש מועמדות, בארבע האחרות הוא נכנס לרשימת ההמתנה, ובסופו של דבר החליט כאמור להתחיל את לימודיו בהרווארד.

רהאן אמר כי התמיכה והדחיפה שקיבל ממשפחתו וחבריו הטובים הן שאיפשרו לו לעשות זאת, ובפוסטים שהעלה בשבוע שעבר לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלו הוא הודה באופן מיוחד לאחיו רג'י, שויתר על לימודיו ויצא לעבוד כדי לעזור בפרנסת המשפחה ולאפשר לרהאן ללמוד ולהגשים את חלומו.