מ', עבד כסוכן מכירות בחנות רהיטים בצפון הארץ. לדבריו, לפני כשנתיים הבוס שלו החל להטריד אותו מינית, כאשר נגע לו בישבן ובחזה, צבט אותו ושיגר לעברו אמירות בעלות אופי מיני. "הוא היה צובט אותי בישבן ובחזה, אומר לי כל מיני דברים מיניים וסקסיים. ביקשתי ממנו להפסיק כמה פעמים אבל הוא המשיך בזה", טען מ’.

השיא לדבריו היה מקרה אחד בו הוא התיישב על מיטה באולם התצוגה של חנות הרהיטים והבוס שלו נשכב עליו במיטה ושפך עליו מים. "הייתי המום מההתנהגות שלו וניסיתי להוריד אותו ממני. בתגובה הוא לקח מים מבקבוק ושפך עלי", תיאר מ’ בתביעה שהגיש.

מ’, הגיש תביעה נגד הבוס שלו ונגד החברה, לבית הדין האזורי לעבודה, בגין הטרדה מינית. לדבריו, החברה לא עשתה דבר על מנת לטפל בהטרדות המיניות שעבר.

החברה והבוס של מ’ הגישו כתב הגנה בו טענו, כי הכול היה בצחוק, בבדיחות הדעת ללא שום כוונה של הטרדה מינית. לטענתם, התובע ניהל ויכוחים עם האחראים עליו בנוגע לעמלות בגין מכירת מוצרים ולמעשה עוד קודם לאירוע המדובר במיטה הוא החליט לעזוב ולכן תבע את החברה.

הבוס של מ’ הכחיש באופן נחרץ שהטריד אותו מינית וטען שמ' עצמו הוא זה שנהג להעיר לו הערות מיניות. בנוגע לאירוע המיטה טען, כי מדובר היה בצחוק וללא שום כוונה להטריד אותו מינית. "בדרך למלא בקבוק מים התובע תפס אותי, חיבק אותי מאחור ושנינו נפלנו על המיטה", טען הבוס.

השופט שדן בתיק חשב אחרת, ובפסק הדין ציין כי הוא מאמין לגרסתו של מ’, לפיה הבוס שלו נגע בישבנו ונשכב עליו במיטה וכי לא מדובר בצחוקים אלא בהטרדה מינית של ממש.

לדברי השופט מ’ הציג בבית המשפט תמונות שצילם עובד בחנות ואשר נראה בהן הממונה עליו נשכב עליו במיטה וכן הודעות וואטסאפ ששיגר לו לאחר האירוע שבו הודה שלא היה בסדר.

השופט פסק, כי החברה תפצה את מ’ בסכום של 57 אלף שקל והבוס שלו יפצה אותו בסכום של 36 אלף שקל. סך הכול יקבל העובד פיצוי של 93 אלף שקלים. "עצם דחיפת עובד על המיטה על ידי הממונה מעוררת סלידה", ציין השופט בפסק הדין. לדבריו, על הבוס היה לצפות שמדובר במעשה מבזה שהשפיל את העובד.