הצפייה בפרק האחרון של "מה נשים רוצות", בו מרבית המרואיינות סיפרו על הפנטזיה האולטימטיבית שלהן, השאירה אותי די בהלם. יאיר לפיד? באמת? הייתי מופתעת לא רק בגלל שלעניות דעתי לפיד הוא חתיכת פריכית מעפנה ולא סמל סקס, אלא בעיקר כי בכנות, אני לא קונה את זה.

>> מה נשים רוצות: על מה נשים מפנטזות?

יאיר לפיד או לא יאיר לפיד, אני לא מאמינה שיש בעולם הזה אישה שמפנטזת על גבר שהיא לא פגשה בחיים, לא משנה כמה הוא משדר אינטליגנציה, הצלחה, יופי, ג'ל בשיער וסיקס פאק. כן כולנו חולמות לפגוש את ג'יימס פרנקו, לגרום לו להתאהב בנו ולעשות איתו מלא ילדים אמריקאיים, אבל בפועל כשאישה עושה לעצמה נעים במיטה היא חושבת יותר קרוב.

סקסי  (צילום: jupiter images)
מפנטזות על מה שמריח מוכר, וחם, ואפשרי|צילום: jupiter images

נשים, אם לא ידעתם, מפנטזות על מה שמריח מוכר, וחם, ואפשרי. על החתיך מהמשרד, או על הבחור שהן נדלקו עליו בתיכון, או על האקס, או על הקראש הנוכחי. הן לא מפנטזות על איזה סמל מין תורן שבחיים לא החליף איתן מילה.

בשביל לפנטז אנחנו צריכות להתרשם ממישהו באופן הכי אישי ובלתי אמצעי שיש – להסתכל עליו מקרוב, לשמוע איך הוא מדבר עם החברים שלו, ואיך הקול שלו נשמע כשהוא מדבר בטלפון, ולדמיין איך הוא נראה בלי בגדים. עבורנו, אפילו ריח גוף הוא פרט ממש קריטי. אתם הגברים, שבינינו בחיים לא תוכלו להבין את זה, מפנטזים ברובכם דווקא על המרוחק והבלתי מושג: דוגמניות על, שחקניות הוליוודיות, נשים שלא החלפתם איתן מילה בחיים, ורוב הסיכויים שגם לא תחליפו לעולם. אתם מפנטזים עליהן דווקא משום שאתם יודעים שאין סיכוי שמחר תהיה לכם האופציה להתחיל עם הבנות האלו במסיבה של המשרד, או בבר הסמוך.

רק חלק קטן מהגברים שפגשתי בחיי מקדיש את זמן הפנטזיות היקר שלו דווקא לבחורה הממוצעת שיושבת בקיוביקל שלידם, או למזכירה החמודה-אבל-הקצת-שמנמנה שמקדמת את פניהם בכניסה לבניין, או לאקסית שלהם, שעלתה חמישה קילו מאז שהיא התחתנה עם ההוא. רק חלק קטן מפנטז על המושג שיכול להפוך למציאות. הם ממש מעטים, אבל אלו הם בעצם הגברים האמיתיים והשווים באמת, שלא מפחדים מהפנטזיה של עצמם.

 >> צפו: על מה נשים מפנטזות?