כל סאקר של רומנטיקה יודה שסרט קולנוע מקבל ערך מוסף ובלתי נשכח כשמתברר שבין טייק לטייק הגיבורים הראשיים מצאו זמן להתאהב זה בזה. כמה זה מחזיק אחרי שהסרט מגיע לדי.וי.די? מה זה משנה, העיקר שקיבלנו קצת רומנטיקה עסיסית.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

האקשן התחיל ב: "מר וגברת סמית'" (2005).
את הסיפור הזה כולנו מכירים כבר: בחור פוגש בחורה, בחור מתאהב בבחורה, בחור זונח את אשתו הראשונה ג'ניפר אניסטון למען אותה בחורה תפוחת שפתיים ושובר לכולנו את הלב. "בראנג'לינה" הכירו עוד בזמן שפיט היה בכלל "בניפר". למרות שהכחישו את הרומן ביניהם במשך חודשים ארוכים, פיט, בצירוף מקרים מופלא, החליט להתגרש מג'ן בערך שתי דקות לפני שעבר רשמית לזרועותיה של אנג'י.
האפי אנדינג?: בהחלט. אחרי שנולדו להם שלושה ילדים ובראד אימץ את שלושת ילדיה המאומצים של אנג'לינה,חיים כולם יחד באחוזתם שבצרפת ואפילו התחתנו השנה בטקס אינטימי. בימים אלה השניים מצלמים את הסרט המשותף הראשון שלהם מאז אותו "מר וגברת סמית'", שעוסק – תאמינו או לא – בזוג שחווה משבר בחיי הנישואים. נקווה שהפעם, העלילה לא תזלוג לחייהם האישיים.

רוצים לזכות בדייט מהסרטים? היכנסו

ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו

ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו אוקטובר  (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
יום יבוא והם אשכרה יתחתנו|צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL
האקשן התחיל ב: "את, אני והשאר" (2012)/
אז אחרי שננטשה על ידי האקס בראד פיט, ג'ניפר אניסטון הפכה לקורבן האומלל של הוליווד. מדורי הרכילות ניסו לשדך לה גברים והתעלקו על כל מערכת יחסים שפיתחה מאז, מווינס ווהן ועד ג'ון מאייר. אבל את הבחור המושלם היא פגשה דווקא על הסט של הקומדיה "Wanderlust". היא והתסריטאי/שחקן החתיך, שמככב כיום בדרמה האפוקליפטית "הנותרים", הפכו לאחד הזוגות הכי מתועדים בביצה – ובצדק, אף אחד לא רוצה לראות אותה נשארת לבד בסוף.
האפי אנדינג?: השניים עברו לגור יחד ואפילו מגדלים תרנגולות בחצר. באוגוסט 2012 הם גם התארסו בשעה טובה. למרות שכל מסיבה בביתם המשותף מקפיצה מיד צבא של צלמי פפראצי, חתונה לא זכינו לראות עדיין.

בן אפלק וג'ניפר גארנר

אין תמונה
הבורגנים החדשים. אפלק וגארנר
האקשן התחיל ב: "דרדוויל" (2003)
למרות שבן וג'ן נפגשו כבר על הסט של "פרל הארבור" ב-2001, הוא עדיין היה מאוהב אז מעל הראש בג'ניפר אחרת – לופז, לה גם היה מאורס. אחרי הפרידה מג'יי לו, הוא וגארנר – שחזרה לככב לצידו בסרט הקומיקס "דרדוויל" – לקחו את הידידות ביניהם שלב אחד קדימה.
האפי אנדינג?: ב-2005 השניים התחתנו והפכו לאחד הזוגות היציבים ביותר בהוליווד, עם שלושה ילדים וחיי זוגיות פוטוגניים ובורגניים במיוחד. בעוד שאפלק לוהק לתפקיד באטמן וכיכב בסרטים כמו "נעלמת" ו"ארגו", גארנר הורידה פרופיל לטובת חיי המשפחה. לזכותם ייאמר שלפחות על פי תמונות הפפראצי, שניהם מתחלקים בחובותיהם כהורים שווה בשווה.

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט

האקשן התחיל ב: "דמדומים" (2008).
הם אמנם ניסו לשמור את הקשר ביניהם בסוד במשך כמה חודשים, אבל כוכבי סאגת "דמדומים" לא ממש הצליחו להסתיר את מערכת היחסים הרצינית שהתפתחה על הסט. פטינסון וסטיוארט עברו לגור יחד, אימצו כלב ואפילו דיברו על חתונה – עד שפרשת הבגידה התפוצצה להם בפרצוף.
האפי אנדינג?: אופטימי כמו ערפד שנחשף לשמש. ב-2012 צצו תמונות פפראצי מפלילות שתיעדו את סטיוארט מתמזמזת עם במאי "שלגיה והצייד" הנשוי, רופרט סאנדרס. השניים מיהרו לפרסם הודעה רשמית ולהתנצל בפני בני זוגם, אך בעוד שאשתו של סאנדרס העיפה אותו מכל המדרגות, פטינסון העניק לחברתו הזדמנות נוספת. הקאמבק, כצפוי, לא ממש צלח והשניים נפרדו זמן קצר אחרי שהסרט האחרון בסדרת "דמדומים" יצא לאקרנים.

רוצים לזכות בכרטיסים להקרנת בכורה מיוחדת לגולשי mako?

אנדרו גארפילד ואמה סטון

האקשן התחיל ב: "ספיידרמן המופלא" (2012).
אחד הזוגות החמודים בהוליווד הכירו על סט אחד מהמשכוני "ספיידרמן", שם גארפילד גילם את גיבור העל החנון וסטון נאלצה לנטוש את השיער הג'ינג'י ולחזור לבלונד הטבעי שלה כדי לגלם את גוון סטייסי אהובתו.
האפי אנדינג?: השניים ממשיכם לשרוד ואפילו כיכבו יחד בסרט ההמשך. למרבה הצער, רק אחד מהם יחזור ל"ספיידרמן המופלא 3". את הזוגיות שלהם נמשיך לראות רק על שטיחים אדומים ובתמונות פפראצי, עד שמישהו עם חוש שישי ללהיטים יחליט ללהק אותם שוב לסרט משותף.

ג'ניפר לורנס וניקולס הולט

 

האקשן התחיל ב: "אקס מן: ההתחלה" (2011)
היא גילמה את רייבן/מיסטיק, הוא גילם את הנרי/חיה, ושניהם גילו שכוח העל האמיתי שלהם הוא להסתיר את הרומן המלבלב ביניהם מהתקשורת. אחרי שמערכת היחסים נחשפה הם נפרדו אמנם ולורנס עברה לצלם את "משחקי הרעב", אבל לפחות מבחינה מקצועית, השניים התקמבקו ממש עכשיו בעקבות סרט ההמשך, "העתיד שיהיה".
האפי אנדינג?: לא באמת. כמה חודשים לאחר מכן הם נפרדו שוב, וג'ניפר עברה להתנחם בזרועותיו של הפרוד הטרי, סולן "קולדפליי" כריס מרטין.

ראיין ריינולדס ובלייק לייבלי

האקשן התחיל ב: "גרין לנטרן" (2011)
כשהאקס שלך הוא ליאונרדו דיקפריו והאקסית שלו היא סקרלט ג'והנסון, אין ספק שכולם יתייחסו למערכת היחסים שלכם כאל ריבאונד לא רציני. אבל כוכבת "אחת שיודעת" וזה שהוא לא ראיין גוסלינג, שהכירו על סט סרט גיבורי העל הלא מוערך הזה, הוכיחו שפרק ב' יכול להיות מוצלח יותר מפרק א'.
האפי אנדינג?: בהחלט. שנה אחרי כן השניים נישאו בחשאי, ולפני כחודש נולדה בתם הבכורה. דיקפריו, אגב, עדיין רווק.

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה

נטלי פורטמן - 2012. מתחתנת.
זוג כשר ונאה. פורטמן ומילפייה
האקשן התחיל ב: "ברבור שחור" (2010)
בתקופה של "ברבור שחור" כולם דיברו על סצנת הסקס ההיא של מילה קוניס ונטלי פורטמן, או על הרזון שדגמנו על המסך בתפקיד הבלרינות הצנומות. אלא שמאחורי הקלעים, הקסם קרה במקום אחר – השחקנית הישראלית התאהבה בכוריאוגרף היהודי, שגם מופיע בסרט בתפקיד עצמו, והשניים החלו לצאת.
האפי אנדינג?: את עונת הטקסים בה קטפה כל פרס אפשרי על התפקיד, כולל האוסקר הראשון שלה, פורטמן כבר העבירה עם בטן הריונית ענקית. שנה וחודשיים אחרי שילדה את בנם אלף, השניים התחתנו בחתונה מפוארת כדת משה וישראל.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'

 

האקשן התחיל ב: "השיר האחרון" (2010)
מתישהו בין תקופת "האנה מונטנה" לבין תקופת סלפי העירום שלה, מיילי סיירוס עוד ניסתה לעשות סרטים לקהל צעיר ותמים. אחד מהם היה "השיר האחרון" על פי ספרו של ניקולס ספארקס, בו גילמה נערה שמגיעה לבלות את הקיץ עם אביה המנוכר ומתאהבת בבחור מקומי. הבחור הזה הוא האוסטרלי החתיך ליאם המסוורת', אחיו של כריס המסוורת' ("ת'ור"), שמשום מה החליט שמערכת יחסים עם בוגרת "דיסני" הפרועה היא רעיון חכם.
האפי אנדינג?: למרות שבני הזוג הצעירים מיהרו להתארס, הפרידה הבלתי נמנעת הגיעה לפני כשנה וקצת כשליאם נתפס מפלרטט עם כוכבת "מד מן" ג'נוארי ג'ונס. חבל, אנחנו סקרנים לדעת איך היו נראים הילדים שלהם.

פנלופה קרוז וחוויאר ברדם

האקשן התחיל ב: "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008)
שני הכוכבים הספרדים אמנם נפגשו כבר ב-1992 על הסט של "Jamon, Jamon" הספרדי, אבל רק כשחזרו לככב יחד בסרטו של וודי אלן 15 שנה מאוחר יותר הפכו לזוג הפוטוגני שהם. היא, אגב, זכתה באוסקר על תפקידה בסרט זה, שנה אחרי שהוא זכה באוסקר הראשון שלו על "ארץ קשוחה".
האפי אנדינג?: השניים נישאו בחשאי והספיקו בינתיים להביא לעולם שני ילדים. על הדרך, הצליחו לעצבן את מעריציהם הישראלים כשחתמו – ביחד עם פדרו אלמודובר ויוצרים אחרים – על מכתב הקורא לפעילות ישראל בזמן צוק איתן "פשעי מלחמה". קרוז חזרה בה מאז, אחרי שככל הנראה הבינה שעדיף לה להתמקד בשני הדברים שהיא יודעת לעשות – סרטים ואהבה.