קוקה קולה ZERO יוצאת עם " URBAN EXPERIENCE", חויה של פעם בחיים שבו עשרה אנשים יצאו למסע מטורף של חמישה ימים בשלושת ערים אירופאיות מגניבות: לונדון, ברלין ורוטרדאם. המסע יהיה מעין תיעוד של חיים אורבניים באקסטרים ויכלול מוזיקה, אומנות רחוב, חיי לילה, אופנה ועוד מכל מה שיש לערים הללו להציע.
אז מה צריך לעשות כדי להשתתף במסע המטורף הזה?
על מנת להירשם, צריכים הגולשים להיכנס ל://www.mako.co.il/special-urban-experiance, לאחר מכן צריך להוריד את האפליקציה. באפליקציה יצטרכו המתמודדים להעלות תמונות ולענות על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם. בסופו של תהליך ההרשמה האפליקציה תהפוך את הנתונים שלכם לסרטון מדליק, שיעלה לגלריה בה תתבצע בחירת הזוכים.
במקביל, יוצבו עמדות ממוחשבות, בעשרה קמפוסים נבחרים ברחבי הארץ, אשר גם שם ניתן יהיה להגיש מועמדות ולהגדיל את הסיכוי להיכנס לנבחרת של קוקה-קולה ZERO. לאחר שיסתיים שלב הגשת המועמדות, יבחרו 20 אנשים, שיגיעו לשלב האודישן: משחק משימות אורבני מגניב. מי שיצליח במשחק יכנס לנבחרת, שתצא למסע המטורף.
יש רק הזדמנות אחת בחיים לצאת לחוויה כזו. המסע יכלול ביקור במטבחו של השף ג'ימי אוליבר, בילוי במועדונים הטרנדים ביותר בלונדון, סדנת גרפיטי עם אמן מפורסם ומרוץ סירות בנמל רוטרדאם. במסע גם תוכלו לחוות סדנאות מקוריות ואישיות, של פעם בחיים, עם אומנים המובילים בתחומם, למשל: סדנת ריקודי "היפ הופ" על גגות רוטרדאם, סדנת DJ במועדון "Tube Station", המפורסם בברלין, וסדנת עיצוב נעלי סניקרס אישיות. כמובן שבערבים תבקרו במוקדי הבילוי הנחשקים ביותר שיש לאירופה להציע ומשם הכיף רק ימשיך וימשיך.
במהלך המסע ילונו הזוכים ב-ROCK STAR BUS, אוטובוס אמנים כמו של להקות הרוק הגדולות ביותר. האוטובוס יהיה מאובזר מכל הבא ליד, החל מ-DJ, בר משקאות, מיטות מפנקות, סרטים, משחקי פלייסטיישן וכל מה שרק ניתן לחשוב עליו, שיעצים את החוויה המדהימה הזו.
אורלי פלקס, מנהלת מותג קוקה-קולה ZERO, רוצה להבהיר: "אנו מחפשים אנשים אשר מייצגים נאמנה את המסר של: I'm A ZERO ומתחברים לערכים כמו: נועזות, חדשנות וייחודיות. אנשים אלו יזכו למסע ההרפתקאות של פעם בחיים. זהו מהלך שאנו מאוד גאים בו".