רוצים לפרסם את העסק הקטן שלכם?

סיבוב קניות בני ברק (צילום: תומר ושחר צלמים)
מגיעות חרדיות מכל הארץ. פאות אבי חולי|צילום: תומר ושחר צלמים

העסקים הקטנים בעיר בני ברק, שרוב תושביה הם חרדים, נפתחו על מנת לשרת אוכלוסיה בעלת צרכים שונים ודרישות שונות מהאוכלוסיה הכללית. אך בשנים האחרונות עוברים העסקים בבני ברק שינוי - לקוחות חילוניים מחוץ לעיר מגלים את הפוטנציאל בעיר ומגיעים אליה לצורך ביצוע קניותיהם.

גם הלקוחות החרדים עוברים שינוי ולומדים להכיר את עולם המותגים, שינוי המביא לפתיחת עסקים חדשים בעיר המציעים מגוון מוצרים המובילים בעולם. סיבוב קניות בבני ברק עם עסקים שנולדו מתוך הקהילה החרדית ועסקים שפתחו את הקהילה החרדית לעולם.

שם העסק: פאות אבי חולי

תחום: עיצוב שיער ופיאות
כתובת: ז'בוטינסקי 112
בעל העסק: אבי חולי

הסיפור מאחורי העסק
חנות פאות "אבי חולי" מתמחה ביצור פאות קאסטם משיער אירופאי 100% טבעי. מגוון רחב של פאות רפואיות, פאות טבעיות ומספרה לטיפוח ועיצוב הפאה. כל פאה ניתנת לעיצוב ולהתאמה אישית. בנוסף מעניק העסק גם שירותי מספרה וקוסמטיקה.

איך הוא קם
העסק הוקם לפני 23 שנה על ידי אבי, בתחילה כסלון לעיצוב שיער. אחרי 10 שנים החליט אבי להרחיב את העסק והתחיל לעצב ולייצר קאסטם ופאות רפואיות.

הפיקנטריה
"מגיל 16 אני נמצא בתחום הספרות, ואת האהבה שלי לתחום עיצוב השיער אני משלב בפיאות. הפאות שאנחנו מייצרים הם בעיצובים מיוחדים ומקוריים שלי, בהתאם לרצון הלקוחה".

קטע מיוחד עם לקוחות
רוב הלקוחות של אבי הן חרדיות מכל רחבי הארץ. מדי פעם מגיעות גם נשים מחו"ל שמבקרות בארץ ושמעו על החנות. "יש לקוחות חרדיות שחובשות פאה מטעמי מסורת, ויש חולות שזקוקות לפאה רפואית. לכל לקוחה יש את הצורך האישי שלה והסיבה שלה למה היא צריכה פאה. מה שחשוב הוא שהן ירגישו נוחות ובטחון עם הפאה, וירגישו טוב לגבי עצמן".

שם העסק: המקור לחפצי קודש ויודאיקה
סיבוב קניות בני ברק (צילום: תומר ושחר צלמים)
הרב שמואל, מנהל החנות הוותיקה לתשמישי קדושה ויודאיקה|צילום: תומר ושחר צלמים

תחום: חפצי קודש ומתנות
כתובת: רבי עקיבא 53
בעל העסק: הרב שמואל נויפלד

הסיפור מאחורי העסק
המקור לחפצי קודש ויודאיקה הינה החנות הוותיקה ביותר בבני ברק לממכר תשמישי קדושה. החנות מציעה מגוון חפצי קודש, מתנות ומזכרות לאירועים ושמחות, לבר מצווה, בת מצווה, חתונה וברית מילה.

איך הוא קם
העסק נוסד לפני 38 שנה בשנת 1975 ע"י הרב שמואל נויפלד, והיה העסק הראשון לתשמישי קדושה בבני ברק. מאז עושה חיל החנות באספקת תשמישי קדושה כשרים, מהודרים ומקוריים. בשנת 1994 עבר למשכנו הגדול והמרווח ברחוב רבי-עקיבא בבני-ברק.

"במהלך שנות עבודתי הרבות נוכחתי לראות כי לא רבים האנשים היודעים לבדוק את כשרותם, מקורם, מקוריותם ואיכותם של תשמישי הקדושה הקיימים בשוק.

כסופרי סת"ם זו האחריות שלנו. אנו משקיעים זמן, מאמץ לימוד ידע וכסף רב, כדי שאתם תקבלו את תשמישי הקדושה האיכותיים והכשרים ביותר".

הפיקנטריה
אנו החנות הראשונה בבני ברק, (עיר התורה והחסידות) ובין הראשונות בעולם שמכרה ומוכרת מאז יום היווסדה ספרי תורה, תפילין ומזוזות שנכתבו לשם מצווה ע"י טובי הסופרים בארץ, אברכים יראי שמיים מומחים במלאכת הסת"מ שלמדו והוסמכו לעניין זה.

קטע מיוחד עם לקוחות
"את שמנו הטוב קיבלנו בזכות מגוון המוצרים הגדול והאיכותי ביותר אותו אנו מוכרים. אך מעל הכל בזכות שמו של בעל העסק. הרב שמואל נויפלד, ששמו הולך לפניו כאדם אמין ואחראי, הדואג לכשרות, לטיב ולאיכות המוצר. אדם אשר הבריות מעדיפות לקנות אצלו גם אם הדבר יגרום להם טרחת מה עקב המרחק בין השכונות והערים. שמנו הטוב הולך לפנינו גם בחו"ל, הכל יודעים 'אצלנו לא עובדים על תיירים', וכך אומרים תיירים שביקרו פה במרכז הגדול ביותר לתשמישי קדושה".

הטבה
מתנה מיודת לקוראי מאקו על רכישה ביום פרסום הכתבה.

שם העסק: מידות טובות
סיבוב קניות בני ברק (צילום: תומר ושחר צלמים)
הביאו את האופנה לעולם החרדי. מידות טובות|צילום: תומר ושחר צלמים

תחום: אופנת גברים
כתובת: הירדן 30
בעל העסק: אברי קציר ודניאל דוידוביץ'

הסיפור מאחורי העסק
"מידות טובות" הינו בית עסק לפרטי הלבשה והנעלה יוקרתיים, שבו כל אחד ימצא את הפריט המתאים למידותיו ולטעמו האישי. מידות טובות מתמחה בייבוא ובשיווק של פרטי לבוש ממיטב המותגים ומציעה מבחר גדול של פרטי לבוש והנעלה מהאיכות הטובה ביותר, במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בחנויות המותגים הרשמיות.

איך הוא קם
בית העסק הוקם בשנת 2002 על ידי אברי קציר ודניאל דוידוביץ', שפתחו עולם שלם של אופנה למגזר החרדי, ומצאו בו לקוחות רבים ונאמנים. "היינו בין הראשונים שהחלו לייבא בגדי מותגים ביבוא מקביל. התחלנו עם רוקפורט וטימברלנד, ולאט לאט המשכנו והתרחבנו למותגים נוספים. בתחילה ייבאנו קולקציות אמריקאיות של המותגים, אך מאחר שהמידות שלהן גדולות יותר מהמידות הישראליות, עברנו לייבא גם את הקולקציות האירופיות שמתאימות יותר לישראלים".

הפיקנטריה
למרות מיקומה של החנות בליבה של העיר החרדית, קהל הלקוחות של החנות מורכב בחציו מחילונים, שמגיעים בעיקר בעקבות השמועה שעוברת מפה לאוזן, ובחציו מחרדים - קהל לקוחות קבוע בעיקרו. המגזר החרדי גילה את המותגים והתאהב בהם, ובכל מקום ניתן למצוא צעירים חרדים לובשים מכנסי דיזל וחולצות ראלף לורן.

קטע מיוחד עם לקוחות
אנו עומדים לצדם של החתנים ביום המאושר בחייהם ומסייעים להם לבחור את הבגדים המתאימים והנוחים ביותר ליום חתונתם. אצלנו תקבלו את כל הייעוץ המקצועי לו תזדקקו בבחירת בגדי חתונה. אנו עובדים גם עם מלוויהם של החתנים ועם בני משפחתם.

הטבה
הנחות מיוחדות על פריטים נבחרים בחנות

שם העסק: בייבי סייל
אין תמונה
מציעים הרבה יותר ממוצרים לתינוק. בייבי סייל

תחום: מוצרים ואביזרים לתינוק וליולדת
כתובת: הרב לנדא 4
בעל העסק: אברי קציר ודניאל דוידוביץ'

הסיפור מאחורי העסק
בייבי סייל היא חנות עודפים המוכרת מוצרי תינוקות מהמותגים המובילים בעולם במחירים מוזלים.

איך הוא קם
החנות הוקמה כחנות עודפים לרשת בייבי סטאר, על מנת לתת מענה לציבור החרדי, שהוא צרכן גדול במיוחד של מוצרים ואביזרים לתינוק.

הפיקנטריה
הרבה מהקונים בחנות הם סבים וסבתות שקונים ציוד כפול, שיהיה גם אצל ההורים בבית וגם אצל הסבים. הם פשוט רוצים ליהנות מכל המוצרים הקיימים היום, מהחידושים הטכנולוגיים והעיצוביים שלא היו בתקופה שהם גידלו ילדים.

קטע מיוחד עם לקוחות
"לידת תינוק אינה מסתכמת בקניית מוצרים, זו חוויה בפני עצמה הנלוות לחיים החדשים שבפתח. כדי להעניק ללקוחות שלנו חוויה במלוא מובן המילה הכשרנו אנשי מכירות שבאים מרקע של הורות עם ניסיון עשיר בענף, מה שמוסיף כיף בהנאה וביטחון בקניה".

הטבה
הנחות מטורפות על מבחר מוצרים של כל המותגים המובילים.

>> הקונדיטוריה העיראקית שכבשה את רמת גן