>> היכנסו לאינדקס העסקים הקטנים

אוכל פיצה (צילום: Gustaf Brundin, Istock)
בואו לאכול בפיסקלה בטבריה|צילום: Gustaf Brundin, Istock
יום עסקים קטנים 2014 מתקרב ובא ועשרות אלפי עסקים קטנים מכל רחבי הארץ כבר נרשמו על מנת להעניק לכם הלקוחות הטבות משתלמות במיוחד ליום העסקים הקטנים.

בכל יום נציג בפניכם מגוון הטבות נבחרות בבתי עסק שונים, ונעזור לכם לתכנן את סיבוב הקניות שלכם ביום העסקים הקטנים, שיחול ב-2-3.1.2014.  והיום:

1. הזמן טס כשנהנים, לכן לפני שאתם יוצאים לסיבוב הקניות שלכם ביום העסקים הקטנים, אתם מוזמנים להגיע לטופז שעונים ותכשיטים בגבעתיים, וליהנות מעד 40% הנחה על מגוון השעונים.

2. אוהבי האמנות שביניכם יכולים לבקר בסטודיו של אמן האבן דוד יסעור בבית ינאי, ליהנות מתצוגת פסלים ויצירות אמנות לבית ולגינה ומ-15% הנחה ביום העסקים הקטנים.

3. מוזמנות לאירוע בקרוב? חני בר, אמנית מעצבת שמלות כלה וערב מרמת גן מציעה במיוחד ליום העסקים הקטנים שמלות כלה וערב חדשות ומהממות, ב-1,000 ש"ח במקום 5,000 ש"ח.

יום העסקים הקטנים 2
העסקים הקטנים מתכוננים ליום העסקים הקטנים

4. ומה עם משהו לילדים? חנות פיצקלה בטבריה מציעה את כל הבגדים במבצע 2 פלוס 1 חינם, ומבצע נוסף של השני בחצי מחיר על כל הצעצועים.

5. השופינג עשה אתכם רעבים? מסעדת עספור באשקלון מציעה תפריט מיוחד ליום העסקים הקטנים: כל סוגי המוקרמים ב-25 ₪ פיצות ב-30 ₪ ותוספת קינוחים ב20 ₪.

6. פיצה האחים ברמת גן מציעה מגש משפחתי של שישה משולשים ב- 25 ש"ח רק ביום העסקים הקטנים. יום עסקים הקטנים הוא הזדמנות מצוינת לפנק גם את העסק שלכם.

7. מוקי הפקות מציעים מחירים מיוחדים על עיצוב וביצוע כרטיס ביקור - הדפסת 1000 עותקים על נייר כרומו 300 גר׳ ב- 280 ש"ח בלבד.

8. אם סיימתם את סיבוב הקניות היומי ועדיין יש לכם כוח, אתם מוזמנים לקפוץ למרכז לאיכות חיים 4U2 בראשון לציון, המעניק לכם אימון ניסיון חינם ביום העסקים הקטנים.

חלון כחול עם אדנית פיקטים כחולה מלאה פרחים (צילום: lillisphotography, Istock)
פנקו את עצמכם בפרחים לשבת אצל "כחולי פרחים"|צילום: lillisphotography, Istock

9. לא חוזרים מסיבוב הקניות ביום העסקים הקטנים בלי משהו קטן לבית. כחולי פרחים ביקנעם מציעים מבצעים מיוחדים חיום העסקים הקטנים, הכוללים 3 רקפות גדולות בשלל צבעים מרהיבים  ב60 ש"ח וזר פרחים לשבת ב-19.90 ש"ח.

10. לסיום היום תוכלו להרגע במסאג' מפנק ב"דנה לגוף ולנפש" במודיעין, במחיר מיוחד ליום העסקים הקטנים של 120 ש"ח.

רוצים עוד? הכנסו לרשימת העסקים הקטנים, חפשו את העסק הקרוב אליכם, ותוכלו לראות את כל ההטבות הממתינות לכם ביום עסקים 2, שיערך תאריכים 2-3.1.2014