>> עסקים קטנים, הירשמו לאינדקס הגדול של העסקים הקטנים

>> לא מצליחים להירשם לאינדקס הגדול? כיתבו לנו

סיבוב מספרות ארצי (צילום: תומר ושחר צלמים)
מספרה לכל המשפחה. "ילדים בראש טוב"|צילום: תומר ושחר צלמים
אינסוף שערות נאספו על רצפות המספרות ברחבי הארץ, בדרכן להפוך ממספרות שכונתיות לסלונים לעיצוב שיער. אך במקביל לטרנד הסלונים ששטף את הארץ, יש מספרות ששמרו על סגנון אישי וייחודי. לקראת יום העסקים הקטנים שיתקיים ב-2-3 בינואר זו השנה השנה השנייה, יצאנו לסיבוב קניות בכמה מספרות מיוחדות, מהצפון ועד הדרום, המציעות לקהל לקוחותיהם יותר מרק תספורת.

שם העסק: ילדים בראש טוב

כתובת: מודיעין
בעל העסק: ששי בן נחום

הסיפור מאחורי העסק
מספרת ילדים בראש טוב היא מספרה לכל המשפחה, המציעה גימיקים מיוחדים לילדים ולשאר בני המשפחה. חדר משחקים לילדים, אחר צהרים לנשים או מוצ"ש לחיילים, מאפשרים לכל בני המשפחה ליהנות מתספורת ומיחס יוצא דופן.

איך הוא קם
בעל העסק ששי בן נחום מספר כבר מגיל 15, "התחלתי בתור מתנדב במספרות, אחרי הצבא יצאתי לקורס כדי לקבל הכשרה פורמלית ועבדתי בכמה מספרות. כשהגעתי למודיעין הכרתי מספרה לילדים, ועבדתי שם שנתיים וכשהבעלים החליט לסגור את העסק החלטתי לפתוח משהו משלי בקונספט דומה".

הפיקנטריה
ששי מתנדב בשיתוף עם עמותת זכרון מנחם, במסגרת ההתנדבות יכולים לקוחותיו של ששי לתרום את שיערם למען חולי סרטן.

קטע מיוחד עם לקוחות
"אני מספר ילדים מגיל חודשיים ועד גיל בוגר. לפעמים מגיעים אפילו ילדים קטנים ואני מספר אותם כשהם ישנים בעגלה. כל ילד שמסתפר תספורת ראשונה מקבל מיד אחריה תעודת תספורת ראשונה עם קווצת שיער שלו מוצמדת אליה למזכרת. חוץ מזה יש לנו ערבים מיוחדים לנשים ואת מוצאי שבת אני מקדיש לחיילים, שיכולים לבוא ולהסתפר לפני שהם חוזרים לבסיס".

איך אתם מתכוננים ליום העסקים הקטנים
"אנחנו ממשיכים להרחיב את ימי המבצעים שלנו לכל בני המשפחה, ומציעים לכל קבוצת גיל מבצעים מותאמים לה".

הטבה ליום העסקים הקטנים
50% הנחה על התספורת למי שתורם את שיערו לעמותת זכרון מנחם.
50% הנחה לחיילים במוצ"ש של יום העסקים הקטנים.

שם העסק: המספרה של תמר

סיבוב מספרות ארצי (צילום: תומר ושחר צלמים)
מספרה שילדים אוהבים. "מיס-פרה"|צילום: תומר ושחר צלמים

כתובת: מרכז השמורה, זכרון יעקב
בעל העסק: תמר אלקיים

הסיפור מאחורי העסק
תמר אלקיים הגשימה חלום והקימה את מיס-פרה - מספרה לילדים. המקום מעוצב בסגנון ידידותי לילדים עם פינת משחקים והמון צעצועים, ומראות מיוחדות. "אני אוהבת את מה שאני עושה ותמיד אמרתי שגם אם מחר אני זוכה בלוטו אני ממשיכה, אולי אני רק אשפץ את המספרה. ילדים מגיעים מכל הארץ, באים ולא רוצים ללכת. אין כמו השמחה שמביאה עבודה עם ילדים בעולם".

איך הוא קם
"לפני שנים הייתה לי מספרה רגילה, אותה סגרתי אחרי 4 שנות פעילות. זו הייתה תקופה בה כל החברים והחברות טסו לחו"ל וגם אני רציתי לטייל ולחוות. ונסעתי לחו"ל והתגוררתי ביפן במשך שלוש שנים, שם מצאתי את עצמי מסתובבת בגני ילדים רק כדי להסתכל על הילדים היפים שלהם. זה עורר בי את החשק לעבוד עם ילדים, וכשחזרתי והגשמתי את החלום ופתחתי את מיס-פרה".

הפיקנטריה
"בנוסף לחדר המשחקים ופינת הספרים, נפתחה עכשיו הקומה השניה של מיס-פרה שם נערכות מסיבות ימי הולדת לילדות בסגנון יום הולדת ספא או יום הולדת נסיכות,.

קטע מיוחד עם לקוחות
הילדים שמגיעים למספרה לא באים רק כדי להסתפר. קודם כל הם נכנסים לחדר המשחקים, שם הם משחקים עד שמגיע תורם, ואז הם יוצאים להסתפר. בסיום התספורת הם מקבלים כרטיס הפתעה איתו הם הולכים לחנות הסמוכה ומקבלים מתנה. "מגיעים מכל המושבים בסביבה. יש זוג עם 4 ילדים שמגיעים מטבריה, וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש".

איך אתם מתכוננים ליום העסקים הקטנים
"אנחנו מכינים ללקוחות שלנו כרטיסיות תספורות, שיקנו להם הנחה ברכישת מספר תספורות".

הטבה ליום העסקים הקטנים
כרטיסיות תספורת מיוחדות של 4 או 8 תספורות המקנות 80-40 ש"ח הנחה.

שם העסק: מספרת דניאל

סיבוב מספרות ארצי (צילום: תומר ושחר צלמים)
במקום חופשה, בואו למספרה של דניאל|צילום: תומר ושחר צלמים

כתובת: המלאכה 1 אילת
בעל העסק: דניאל בן אלישע

הסיפור מאחורי העסק
מספרת דניאל באילת קיימת כבר 12 שנה ומציעה ללקוחותיה מלבד כל שירותי המספרה, גם חדר כושר צמוד בשביל כל הנופשים בעיר המחפשים מקום בו יוכלו להמשיך בשגרת חייהם הבריאה, לשמור על הכושר ולהמשך להתאמן.

איך הוא קם
"התחלתי לעבוד כספר במספרת שוקי זיקרי, ומשם חברתי לחבר ופתחנו מספרה משלנו, אחרי כמה שנים הוא עבר למרכז ואני פתחתי את דניאל. אמא שלי היא גם ספרית, כך שאני התחלתי מגיל 15 עם העבודה. למרות שקשה לי לקרוא לזה עבודה, כי סך הכל זה משהו שאני עושה בכיף והוא חוויה בשבילי".

הפיקנטריה
"הרבה מהלקוחות שלנו הם אנשים שמגיעים לאילת לחופשה, לכן חשוב לנו שגם הביקור במספרה ירגיש כמו חופשה. כל הביקור במספרה מתחיל מהוויב, אנשים באים לא רק להסתפר, אלא גם לחדש אנרגיות ולקבל אנרגיות טובות. המוזיקה פה היא תמיד מוזיקה טובה, ואני שר ורוקד יחד עם הלקוחות בזמן שאני מספר אותן".

קטע מיוחד עם לקוחות
במיוחד בשביל הלקוחות שלנו פתחנו את דן-קאט, אתר מיוחד ללימודי ספרות און ליין, כדי להעניק ללקוחות שלנו את הידע שיש לנו. באתר שלנו ניתן למצוא שיעורי וידאו ללא תשלום, המציגים את התהליך של כל סוגי התספורות והתסרקות, וכל אחד יכול לצפות וללמוד. מי שרוצה להרחיב את הידע יכול לבוא גם לקורסים שאנחנו עושים פה".

איך אתם מתכוננים ליום העסקים הקטנים
"אני מאמין שהעיקר זו החוויה. אנחנו נדאג שביום הזה הלקוחות שלנו ירגישו כמו VIP, וכל מי שתגיע למספרה תהנה מיחס חם ומיוחד, אווירה של חופש ואנרגיות טובות, שבדרך כלל לא מקבלים ברשתות הגדולות".

הטבה ליום העסקים הקטנים
"אני חושב שבדרך כלל כאשר בן אדם מקבל הנחה זה נותן לו תחושה שגם יוותרו על השירות. אנחנו מאמינים שלקוחה באה להתפנק ורוצה לקבל את ה-100 אחוז ולא להתפשר. אנחנו מבטיחים אירוח ושירות VIP כמו בכל יום, ולתת את המקסימום לכל לקוחה".

שם העסק: סופרקאט

סיבוב מספרות ארצי (צילום: תומר ושחר צלמים)
מתנתקים מהיומיום. סופרקאט|צילום: תומר ושחר צלמים

כתובת: הנדיב 7 הרצליה
בעל העסק: אייל צדיקי

הסיפור מאחורי העסק
מספרת superkut  הוקמה ב 1996 על ידי אייל צדיקי, במשך 15 שנים נותנת המספרה אפשרות לתושבי הרצליה והסביבה להנות מאווירה חופשית דינמית, וסגנון חדשני. במספרה ישנה אווירה של חופש וניתוק מהיום יום. "השירות ב superkut מאפשר ולו לרגע קטן לברוח מהשגרה ולצאת טעונים באנרגיות חיוביות, המאפשרות לחיות את החיים כמו שהם נועדו, ברוגע".

איך הוא קם
את אייל מכירים רוב תושבי העיר מחוף הים או מהמספרה. "אני ספר מגיל 16, אחרי שאמא שלי דחפה אותי ללכת ללמוד מקצוע. התחלתי בקטע מרדני כשפתחתי מספרה בשנת 1996 שיועדה רק לבני נוער, קונספט ייחודי בעולם שהצליח מאד. הוצאתי שם את הילד שבי עם עיצוב גרפיטי על הקירות וכסאות רופא שיניים ישנים בתור כסאות, מגזינים בנושאי גלישה, סקייטבורד ואופניים. בשנת 2004 יחד עם השינוי האישי עשינו שינוי גם במספרה למקום יותר סולידי, יותר מכיל, יותר נעים להיות בו, מקום של אנשים נעימים עם לב, לא דורשנים".

הפיקנטריה
"המספרה היא מעין בועה של נשמות טובות שאוהבות אחת את השניה וניזונות אחת מהשניה. אחת הפסיכולוגיות שמסתפרות אצלי אמרה לי פעם: 'אני רוצה להודות לך על זה שהצלחת לבנות לעצמך בועה שקטה ונעימה'. השימוש במילה בועה קצת הרתיע אותי כי אני הייתי ילד בועה, אך היא הסבירה לי שבועה זה שלם, כשאתה שלם בבועה שלך, אז כל מי שנוגע בך ממשיך לזרום בזרם ואתה ממשיך להיות בבועה שלך".

קטע מיוחד עם לקוחות
"הלקוחות שלנו הם אנשים מאד חברתיים, הרבה רופאים, עובדים סוציאליים ופסיכולוגים. אנשים שלווים, מפנים מקום, אני נוהג לקרוא להם שגרירי ישראל - הישראלים היפים כמו אלו שהיינו שמחים לפגוש בחו"ל. כולם מאד נעימים, מכבדים ומכילים אחד את השני".

איך אתם מתכוננים ליום העסקים הקטנים
"השיווק שלנו מתבסס בעיקר על שיווק מפה לאוזן, אנחנו סומכים על הלקוחות המרוצים שלנו שיעבירו את המסר שלנו הלאה, ושישתפו את הסביבה שלהם בחוויה ששמה סופרקאט".

הטבה ליום העסקים הקטנים
חיבוקים חמים, אנרגיות טובות ועוד הרבה הפתעות.

>> עסקים קטנים, הירשמו לאינדקס הגדול של העסקים הקטנים

>> לא מצליחים להירשם לאינדקס הגדול? כיתבו לנו