כשאתה עסק קטן ועצמאי שמנסה להתחרות בגופים גדולים ובעלי משאבים, אין ברירה אלא למצוא ולנצל כל דרך זולה ויעילה כדי להישאר בעניינים. אינדקס העסקים הקטנים של mako בשיתוף בנק הפועלים, הוא פלטפורמה ייחודית שבאמצעות חווית משתמש ידידותית ופרקטית מציגה לגולש את מגוון העסקים הקטנים בסביבתו.

מרגע שנרשמתם לאינדקס, תוכלו להיכנס, לקבל סיסמה אישית ולערוך את כרטיס העסק שלכם בכל רגע נתון וכמובן להוסיף הטבות שונות, עוד פרטים ועוד. ביום העסקים הקטנים הקרוב, שיצוין ב-29-30 בינואר, הגולשים והצופים ייחשפו לעסקים השונים המופיעים באינדקס ולהטבות אותן הם מציעים, כשאלה יופיעו על בסיס מיקומו של הגולש באותו זמן.

בעוד 200 מטרים תגיע לעסק

באמצעות חווית משתמש ידידותית ופרקטית, שדרוג האינדקס השנה עובד לטובת בעל העסק ולטובת הלקוח הפוטנציאלי עצמו. כשזה יכול לראות ולסקור את ההטבות הקרובות אליו, הסיכוי שיקפוץ לרגע לעסק המדובר רק גדל. השנה, יעמוד לרשות הגולש גם פיתוח חדשני של מעברונים מבוססי מיקום: כל גולש שיכנס לאתר mako מפלטפורמת המובייל (גם באפליקציה וגם באתר המותאם), יקבל מעברון שמזמין אותו לבוא ולבקר בעסקים הקטנים שבסביבתו.

ומה עוד מחכה לנרשמים לאינדקס? ניווט אוטומטי לבית העסק באמצעות אפליקציית ניווט, הצגת המרחק לבית העסק, שמירת בתי העסק שבסביבת הגולש בבר מועדפים, חיפוש לפי תחומים, חיפוש לפי שם בית עסק, הצגת כתובת העסק ותצוגה דינמית על המפה. כל אלה מאפשרים לעסקים הקטנים לשמור על רלוונטיות בעידן הדיגיטלי, וכשאלה משולבים ביחד עם היתרונות הרבים שיש לעסק קטן להציע, יש בידכם את החבילה כולה להמשך ההצלחה.

 

להרשמה לאינדקס היכנסו לכאן