johnbrace9 (צילום: pagadesign, Istock)
ללמוד מהמקצוענים איך באמת מרוויחים כסף באינטרנט|צילום: pagadesign, Istock

משתתפי הקורס לשיווק בתוכניות שותפים ילמדו כיצד להרוויח כסף באינטרנט תוך שימוש בתוכניות שותפים מהמובילות בעולם מהשלבים הראשונים של איתור הרשתות, המוצרים והנישות הרווחיות ביותר דרך הקמת התשתיות הנדרשות באופן עצמאי וקידומם באינטרנט בשיטות שונות ועד להשגת תנועה איכותית להגדלת הרווחים.
בקורס ייחשפו המשתתפים לידע תיאורטי ולידע מעשי רב אשר נצבר בעבודה מעשית בשיווק תוכניות שותפים, תוך דגש על היכרות בסיסית עם עולם השיווק באינטרנט.

מועדים קרובים:

הקורס הבא יפתח לפי דרישה.

היקף הקורס:
104 שעות פרונטאליות + כ 30 שעות מעשיות.

קהל היעד:

  • המעוניינים להקים עסק עצמאי ליצירת הכנסות מהאינטרנט דרך הבית
  • בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיום המתפתח של שיווק תוכניות שותפים ומעוניינים להשתמש באתרי האינטרנט שלהם כפלטפורמה לשיווק מוצריהם ושירותיהם
  • יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם

דרישות קדם:

  • HTML ברמה בסיסית. למי שאין ברשותו ידע זה מוצעת מכינה במסגרת הקורס
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי החיפוש
  • הכרת המחשב, תפעולו וניסיון בעבודה עם מעבד תמלילים WORD וגיליונות EXCEL
  • קריאת וכתיבת אנגלית ברמה טובה – יתרון
  • לא נדרש ידע תכנותי

 תוכנית הקורס:

 מכינה מבוא ל HTML
HTML, מבנה הדף, תגיות מטה ועיצוב, טבלאות, מסגרות ו CSS.

 מבנה האינטרנט
שמות מתחם, סביבת שרת לקוח, HTTP-Response Header, כתובות IP ו- C Class, כתובות URL, SAPI_Rewrite ב- IIS ו- Apache's mod_Rewrite, תבניות, Cookies, Session, מיקום גיאוגרפי, זמינות, שרתי DNS, שרתי פרוקסי, שרת שיתופי ושרת ייעודי.

   שיווק תוכניות שותפים

מה זה שיווק תוכניות שותפים? ומה עושה אותו לתחום בעל הצמיחה הגדולה ביותר באינטרנט. מה האמת מאחורי המספרים והסיפורים. כיצד ניתן להרוויח כסף במודל זה תוך עבודה מהבית? היכרות עם שחקני מפתח מהארץ ומהעולם. המשולש הנצחי של: Merchant, Affiliate Marketer והגולש. בניית מערכת יחסים מסוג Win Win, מהו פוטנציאל הרווח הגלום בשיווק תוכניות שותפים?

רשתות שותפים
היכרות עם רשתות שותפים - Affiliate Networks מהארץ ומהעולם, מה הן CPA Networks ? וכיצד ניתן להירשם אליהם,In Between Networks, Privet Affiliate Programs, מצבי דחייה על ידי רשתות שותפים, בניית מערכת יחסים עם רשת לשיווק תוכניות ומנהלי התוכניות, משא ומתן מול Account Manager ברשת תוכניות שותפים. איך להציג את עצמכם ואת מקור התמחותכם. קבלת פידבק והמלצות, פתיחת חשבון משתמש ועבודה עם רשת שותפים.

סוגי תוכניות שותפים
סוגים שונים של תוכניות שותפים וההבדל ביניהם, סוגי התגמול השונים בגין שיווק תוכניות שותפים, מדיניות ו - restrictions, מה מותר ומה אסור? קוד אתי לשיווק תוכניות שותפים, זיהוי מקורות רווח פוטנציאליים של תוכניות לשיווק באתר שלכם. חיפוש תוכניות במאגרי ה Market Place לפי פרמטרים, Cookies, מדיניות החזרים של תוכנית, בחינה וקבלה של אמצעי שיווק.

בניית מודל עסקי
שיווק תוכניות שותפים – עסק לכל דבר! כיצד ניתן לבנות עסק ליצירת הכנסות מהאינטרנט באמצעות שיווק מוצרים של אחרים במודל תוכניות שותפים. בניית עסק יציב ומתפתח לאורך זמן. היכרות עם מודלים נפוצים באמצעות: בניית אתר, Direct Link, Auto responder, שיווק באמצעות Display ועוד.

בניית אתר
אפיון והגדרת דרישות, עיצוב, מבנה, מודלים להכנסות, מסמך אפיון לקבלת הצעות מחיר, בחירת חברות שירות (הקמה, עיצוב, תחזוקה, קידום, שיווק ואחסון), בדיקות קבלה והשקת אתר, אתרים ובלוגים מבוססי CMS קוד פתוח (Joomla, WordPress), שימוש בתבניות, בלוגים, פרומים, אינדקסים, אתרי מכירות ומנגנוני סליקה, אתרי מידע וידע, פורטלים והשוואת מוצרים.

בחירת נישה ומחקר מילות מפתח
בחירה וחיפוש נישה מנצחת לשיווק, לשם בחירת תוכנית שותפים רלוונטית ומתאימה. מקורות וכלי חיפוש, בחינה ובדיקת תחרות בנישה, כלים לביצוע Reverse Engineering וריגול עסקי לתוכניות של Affiliates מתחרים. מחקר וחיפוש אחר מילות מפתח, נפחי חיפוש, מגמות, KEI ומדרגים נוספים, שימוש בכלים מקצועיים שונים, הכלים של גוגל, כלים חינמיים לשימוש וקבלת מידע דמוגרפי, בחירת תוכנית ויציאה לדרך.

קידום אתרים SEO
הכרת מנועי החיפוש והאינדקסים הראשיים, פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר (קישורים, תכנים, וותק, מבנה, טכנולוגיה, Social), אלגוריתמים בשימוש המנועים השונים, התמודדות בקידום אתרים מיוחדים ,שיטות וכלים לקידום אתרים, תהליכים בקידום אתר (קבלת אתר, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה למבנה ותוכן וטיפול שוטף באתר).

גוגל דרך משקפיים (צילום: רויטרס, חדשות)
פרסום ממומן. איך עושים את זה?|צילום: רויטרס, חדשות
פרסום ממומן
אפיקי פרסום ממומן בארץ ובעולם, בחינת המודלים השונים (CPC, CPA, CPM ועוד), באנרים, קישורים, טקסט, אינדקסים ממוקדים, Mobile, דיוור ישיר, עולם הפרסום של גוגל - ניהול חשבונות מרובים, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשתות הפרסום של גוגל, מיקוד, ניהול תקציב, יחס המרה, דפי נחיתה, Conversion Optimizerו- Adwords Editor Google.

רכישת מדיה
היכרות עם השחקנים הראשיים בעולם רשתות התוכן – Media, קניית מדיה ומקורות כדאיים לרכישת מדיה, היכרות עם רשת התוכן של גוגל. תכנון קמפיין והכנת תקציב למדיה, ניתוח דפוסי התנהגות של קהלי יעד, ניתוח נתונים דמוגרפיים, Impressions, PPC בניית באנרים, מאגר של רשתות מדיה איכותיות מהם ניתן לרכוש מדיה.

יצירת תוכן
כתיבת תוכן מקורי שיווקי לאתרי אינטרנט ולדפי נחיתה. איך מייצרים תוכן לאתר קיים? המיתוס מאחורי תוכן מועתק, שימוש באתרי Outsource, שימוש בכלי אוטומט ליצירת תוכן PLR, כלים לשכתוב תכנים, אתרי מאמרים.

שיווק בוידיאו
העוצמה השיווקית של וידיאו, פתיחת ערוץ ממותג ביוטיוב, פלטפורמות של אתרי שיתוף וידיאו, תכנון תסריט לווידיאו שיווקי, כלים לעריכת וידיאו פשוטה ומהירה, יצירת פתיח אישי וקטע סיום מדליקים לסרטון הווידיאו, טיפים וטריקים (הפצת וידיאו מהירה, לשמור את הצופה בתמונה עד סוף הסרט, לגרום לצופה להיכנס לאתר בתום הצפייה, טכניקת המסך הירוק, תאורה, התנהגות מול מצלמה) ועוד.

 

לקבלת פרטים נוספים התקשרו  *6460 או לחצו כאן והשאירו פרטיכם