johnbrace10 (צילום: Anatoliy Babiy, Istock)
איך לנהל עסק אינטרנטי מוצלח?|צילום: Anatoliy Babiy, Istock

עסק באינטרנט הינו עסק לכל דבר ומחייב תכנון וחשיבה מהשלבים הראשונים ועד לניהול מקצועי שוטף.
הקורס מקנה ידע וכלים המתובלים בניסיון עצום שיאפשרו לבוגריו לתכנן, להקים ולנהל בהצלחה עסקים רווחיים באינטרנט.
המשתתפים בקורס יחשפו לתהליכי תכנון, יצירה, פרסום, שיווק וניהול מגוונים בארץ ובעולם אשר בסופו של דבר יעניקו לבוגרי הקורס את היכולת לקבל החלטות נבונות ולהוביל את העסק בבטחה.
הקורס מכיל שעות מעשיות רבות ומועבר במסגרת בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומהווה חלק מהמסלול המלא להכשרת אנשי שיווק ופרסום און ליין.

 

 

מועדים קרובים:

ג'ון ברייס תל אביב

15.10.2012  ימי ב' 09:30-17:00


היקף הקורס:
88 שעות אקדמאיות + כ 30 שעות מעשיות.

קהל היעד:

  • יזמים ומשקיעים המעוניינים להקים עסקים באינטרנט
  • בעלי ומנהלי אתרים
  • אנשי שיווק, תקשורת, מנהלי תוכן ויועצים
  • בעלי עסקים המעוניינים להרחיב את ערוצי השיווק לאינטרנט

 דרישות קדם:  

  • הכרת המחשב ומוצרי אופיס
  • אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי החיפוש.
  • לא נדרש ידע תכנותי

 תוכנית הקורס:

מבנה האינטרנט
שמות מתחם, שרתים (אחסון, DNS, מייל, פרוקסי), התקנים ודפדפנים, עוגיות, כתובות IP, ניטור גיאוגרפי, עקבות ברשת

מבוא ל-HTML ותכנות שרת לקוח
HTML, מבנה הדף, תגיות מטה ועיצוב, טבלאות, מסגרות ו-CSS, JavaScript, מבוא לשפות שרת לקוח, קוד פתוח

נגישות וסטנדרטים
תקינות, נגישות, תאימות לדפדפנים, תאימות למחשבים ניידים, דגשים לבניית אתרים איכותיים ושמישים.

אבני היסוד
ערוצי השיווק, הקידום והפרסום באינטרנט, סקירה של סוגי אתרים ופלטפורמות שונות, הכרת המודלים להכנסות

מחקר שוק
ניתוחי כדאיות וזיהוי פלחי שוק, ניתוח מגמות ומדרגים נוספים

www (צילום: iStock)
בוא להפוך את העסק האינטרנטי שלך לרווחי ומוצלח!|צילום: iStock

אפיון והקמת אתר
אפיון והגדרת דרישות, עיצוב, מבנה, מסמך דרישות לקבלת הצעות מחיר, בחירת חברות שירות (הקמה, עיצוב, תחזוקה, קידום, שיווק ואחסון), בדיקות קבלה והשקת אתר, אתרים ובלוגים מבוססי CMS קוד פתוח (Joomla, WordPress), שימוש בתבניות, בלוגים, פרומים, אינדקסים, אתרי מכירות ומנגנוני סליקה, אתרי מידע וידע, פורטלים והשוואת מוצרים.

קידום אורגני SEO
מנועי החיפוש והאינדקסים הראשיים, גורמי ההשפעה על דירוג האתר במנועי החיפוש (פרופיל קישורים, תכנים, מבנה,  SEO Social), אלגוריתמים בשימוש המנועים השונים, התמודדות בקידום אתרים מיוחדים ,שיטות וכלים לקידום אתרים, תהליכים בקידום אתר (קבלת אתר, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה למבנה ותוכן וטיפול שוטף באתר), מניעה והסרת מידע ממנועי החיפוש

פרסום ממומן
אפיקי פרסום ממומן בארץ ובעולם, בחינת המודלים השונים (CPC, CPA, CPM ועוד), מחקרי שוק ומתחרים, הגדרת קהלי יעד ומטרות, באנרים, קישורים, טקסט, אינדקסים ממוקדים, Mobile, דיוור ישיר, Google AdWords, Google AdSense , פרסום ממומן בווידאו, כלים לניהול מעקב ואופטימיזציה, ניהול תקציב, דרכים ושיטות למיטוב יחסי  ההמרה, דפי נחיתה וקריאה לפעולה, ניסויים ומדידות

שיווק ברשת שותפים
מודלים של רשתות שותפים, תשתיות, הטמעת רשת שותפים בארגון, שיווק באמצעות רשת שותפים, הגדרת מדיניות ו- restrictions

שיווק ב Mobile
מבוא לשיווק ב Mobile, שירותים מבוססי נישה ומיקום, אפליקציות, התאמת תכנים לסלולר, פרסום בסלולר

זירות מסחר אלקטרוני
זירות מסחר קיימות בארץ ובעולם, מחקר שוק, בחירת זירות המסחר המתאימות, AMAZON , eBay ו-  PayPal, טיפול בהזמנות ולוגיסטיקה, דרכים ושיטות להצפת המוצרים

המדיה החברתית, וידאו ואתרי שיתוף
תרבות המדיה החברתית, רשתות חברתיות ואתרי שיתוף, בלוגים ובלוגרים, סגנונות שיח, פרסום במדיה החברתית ואתרי השיתוף, סימביוזה בין המדיה החברתית לאתר והבלוג, פייסבוק, יוטיוב,  גוגל+ וטוויטר, ניהול ערוץ באתרי שיתוף וידיאו

ניתוח תנועת גולשים
ניתוח תנועת גולשים באתר, שיטות ודרכי איסוף מידע והטמעת Google Analytics

זכויות יוצרים והיבטים משפטיים

ניהול אתר

המרצים בקורס
ג'קי סויקיס
יוד (יהודה) בוצר
אורי זילברשטיין
יהודה עדי אדלר
עו"ד דן אור-חף
ורדה שלום
עידית נעמן
נטע דורון

להכרת הסגל לחצו כאן