גם השבוע הצטרפה לירון שמם כטרמפיסטית לאלון גולדברג, מפקד צוות האופנועים של אגף התנועה במשטרה, כדי לדווח מהשטח. פקד גולדברג חושב שהשינוי הנדרש, יהיה ארוך טווח, אך הוא כבר רואה, שהנהגים פחות מתרצים ויותר מנסים להסביר. למרות זאת, מתברר כי ניתן להבחין שגם השבוע הנהגים עדיין מתרצים עם סיפורים כמו, "אחותי בדיכאון ורציתי לעזור לה", או "חשבתי שמותר לסמס בנהיגה" ועוד שאר ניסיונות לא לקבל קנס. כשלירון שאלה את אחד הנהגים שנתפסו מה הוא למד מהמקרה, הוא ענה: "להמשיך לסמס, רק לדאוג לא להיתפס". כפי שלירון הבינה בשטח, יש עוד עבודה רבה לפנינו.

אולי בזכות הילדים נפסיק לסמס בנהיגה

לאחרונה עלה קמפיין של הרשות לבטיחות בדרכים האמרקיאית, המנסה להסביר את חשיבותה של עבודת המשטרה ועד כמה הם בסך הכל מנסים להציל חיים. מתברר כי בכל העולם מנסים להילחם בתופעה, על ידי חינות מחדש של הנהגים, אך יש כאלה הסבורים כי השינוי יכול להגיע בכלל מהילדים, מאחר וידוע שילדים ברכב שמים לב לדברים הללו וטורחים לציין מתי מישהו מסמס ומתי לא.

לקראת חג הפסח והחופש שלפנינו, פקד אלון גולדברג רוצה לפנות לנהגי ישראל ולבקש מהם לשמור על ריכוז ולהימנע מהיסחי דעת, בזמן הנהיגה. "צריך לדאוג שהילדים יעסיקו את עצמם ולא לנסות להעסיק אותם - תוך כדי נהיגה. משטרת התנועה תהיה פרוסה בכל רחבי המדינה, בכל הצמתים והכבישים המרכזיים, כדי לתת שירות לאזרחי ישראל - שלא יהיו כותרות לא נעימות בחג. יש להימנע מעבירות מיותרות, מעצירות בשולי הכביש וכמובן שלא לסמס בנהיגה ושיהיה חג שמח לכולם", מוסר פקד גולדברג.

חושבים שאתם מסוגלים לנהוג ולסמס במקביל? בחנו את עצמכם>>

<<כנסו לאינסטרגם שלנו - צלמו את עצמכם בסלפי עם פנים מכוסות ועזרו להפיץ את המסר>>