לרגל ראש השנה, חברת קוקה קולה יוצאת בפעילות חדשה תחת הכותרת "Say it with Coca Cola". במסגרת הפעילות, המשותפת לשלושת מותגי משפחת קוקה-קולה – דיאט קולה, קוקה קולה וזירו, נבחרו 186 ביטויים ואייקונים המבטאים רגשות, תחושות ואמירות, ואלה יופיעו על גבי תוויות הבקבוקים, הפחיות והמארזים השונים של המשקאות, כמעט כמו אלה שאנחנו שולחים אחד לשני בוואטסאפ.

בין האייקונים שיופיעו על האריזות ניתן למצוא כתר, סמיילי, טבעת יהלום, נשיקה, עגלת תינוק ועוד, לצד אייקונים וביטויים ברוח ראש השנה: שופר, רימון, צנצנת דבש, תפוח, "שנה", "טובה".

הפעילות תלווה בקמפיין פרסום רחב היקף, הכולל פרסומת טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות חג מיוחדת בנקודות מכירה. בנוסף, במסגרת המהלך, יוזמנו הצרכנים להיכנס לאפליקציה ייעודית שנבנתה במיוחד לפעילות, להשתתף במשחק ניחושים אינטראקטיבי ולשלוח מסרים ליקיריהם תוך שימוש במילים והאייקונים של קוקה קולה. לקראת ראש השנה יוקמו גם עמדות קונספט מיוחדות בהן תהיה האפשרות לכתוב ברכה אישית לשנה החדשה על בקבוקי קוקה-קולה.