אורי גל, סמנכ"ל השיווק ב"יס", מסביר איך זיהו בחברת "יס", צורך צרכני אמתי והפכו אותו לשירות ה"מולטי רום". למעשה הקמפיין נוצר מתוך הבנה כי הרבה מן המנויים רוצים להקליט תוכנית במכשיר מסוים בבית, אך להמשיך לראות אותה - בחדר אחר. זיהוי הצורך הזה הגיע ישירות מהצרכן, כשלקוחות חדשים רצו לעשות מנוי וביקשו מספר ממירים מקלטים לכמה חדרים שונים בבית, אך המחיר המצרפי של כל הממירים היה גבוה. מתוך כך נמצא הפתרון: ממיר אחד מרכזי - שבו מתבצעות ההקלטות, בעוד שלממירים האחרים בבית יש גישה אליו, מהחדרים האחרים. כיום, "יס" מספקת שירות נוסף ומועיל ביותר, ללא עלות נוספת, מאחר וכל לקוח שיש לו VOD, מקבל את שירות ה"מולטי רום" ללא תוספת עלות. שנה לאחר ההשקה, ניתן לראות כי מדובר במוצר מצליח, וכיום, כבר למעלה ממאה אלף לקוחות משתמשים במוצר.