מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל שיווק וקמעונאות ב"מי עדן", מספר על הכניסה של "מי עדן" לשוק חדש לחלוטין: שוק המים המסוננים. הכניסה לשוק הזה למעשה דרשה שינוי במיקוד העסקי של החברה, מאחר ו"מי עדן" הייתה חברה שהציע רק מים מינרלים והיום הם מציעים את כל מגוון הפתרונות שניתן לתת. את ההשקה הם ביצעו בעזרת "עדן פיור סודה" - בר מים מסוננים עם סודה. מדובר בהשקה מנצחת מאחר ו"מי עדן" כבר לא נתפסת רק כחברה שמביאה לצרכנים רק מים מינרלים, אלא היום היא גם חולשת על שוק המים המסוננים
הסודה החדשנית של מי עדן
מי עדן היו מותג מוכר וידוע בעולם המים המינרלים בישראל, אך השנה הם השיקו את "מי עדן פיור סודה", שהוא למעשה בר מים מסוננים עם סודה. המהלך הזה שינה את כל המיקוד של החברה וגרם לצרכנים לראות את מי עדן לא רק כחברת מים מינרלים, אלא כחברה שנותנת פתרונות לכל הצרכנים בתחום
mako |
פורסם 10:42 18.05.14