מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל שיווק וקמעונאות ב"מי עדן", מספר על הכניסה של "מי עדן" לשוק חדש לחלוטין: שוק המים המסוננים. הכניסה לשוק הזה למעשה דרשה שינוי במיקוד העסקי של החברה, מאחר ו"מי עדן" הייתה חברה שהציע רק מים מינרלים והיום הם מציעים את כל מגוון הפתרונות שניתן לתת. את ההשקה הם ביצעו בעזרת "עדן פיור סודה" - בר מים מסוננים עם סודה. מדובר בהשקה מנצחת מאחר ו"מי עדן" כבר לא נתפסת רק כחברה שמביאה לצרכנים רק מים מינרלים, אלא היום היא גם חולשת על שוק המים המסוננים