"האגיס", הבינו שיש הבדל פיזיולוגי בין בנים לבנות והחליטו לייצר טיטולים שונים לבנים ובנות, אשר יתאימו להבדלים הללו. "הרעיון הוא מאוד אינטואטיבי, מאחר ומהרגע שבו ההורים מתבשרים על כך שהם הולכים להביא ילד לעולם הם בוחרים את הביגוד ואת הריהוט עבורם, לפי מיון הילוד", מבהירה רינת אפרימה, סמנכ"לית שיווק ב"חוגלה קימברלי". ישנה השקעה רבה הן בפן  העיצובי של הטיטולים והן בהבדלים הפיזיים בין הבנים לבנות והצרכים השונים שלהם. החידוש הזה גרם למוצר להצליח ולהפוך ל"מוצר השנה" אשתקד.